Trance movieΟ βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης των επιτυχημένων «Trainspotting», «Slumdog Millionaire» και «127 Ώρες», Ντάνι Μπόιλ, αφού κατάφερε να κάνει τους πάντες να παραμιλούν, σκηνοθετώντας την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων, επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη με ένα θρίλερ που ανατρέπει όλα τα δεδομένα.

Όταν ο Ντάνι Μπόιλ ολοκλήρωσε τα γυρίσματα του βραβευμένου με 8 Όσκαρ «Slumdog Millionaire», ήξερε πως ήθελε να ασχοληθεί μόνο με 2 νέα κινηματογραφικά πρότζεκτς. Το πρώτο, με τίτλο «127 Ώρες», ολοκληρώθηκε το 2010 και προτάθηκε για 6 Όσκαρ, ενώ το δεύτερο αποτελεί, για τον ίδιο, ίσως το πιο ξεχωριστό θρίλερ που έχει γραφτεί ποτέ. Το «Trance» είναι εφοδιασμένο με τις πιο τρελές ιδέες και μια ομάδα από ακραία ελκυστικούς χαρακτήρες, οι οποίοι κατασκευάζουν ένα σύμπαν τόσο ανατρεπτικά υπερβατικό που θα σας κάνει να αναθεωρήσετε την οποιαδήποτε άποψη είχατε για τις σταθερές και τα δεδομένα της ανθρώπινης ύπαρξης. Είστε έτοιμοι για ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή;

Ο Σάιμον (Τζέιμς Μάκαβοϊ), ένας υπάλληλος οίκου δημοπρασιών, συνεργάζεται με μια συμμορία του υποκόσμου με σκοπό την κλοπή ενός πίνακα, αξίας εκατομμυρίων δολαρίων.  Κατά τη διάρκεια της φοβερής αυτής επιχείρησης, η οποία αναμένεται να αλλάξει μια για πάντα τη ζωή του, ο Σάιμον δέχεται ένα ισχυρό χτύπημα στο κεφάλι, με αποτέλεσμα να χάσει την πρόσφατη μνήμη του και να μη θυμάται καθόλου που έχει κρύψει το ανεκτίμητο έργο.

Όταν οι απειλές και τα βασανιστήρια αδυνατούν να φέρουν απαντήσεις, τότε ο αρχηγός της συμμορίας, Φράνκ (Βενσάν Κασέλ), αποφασίζει να ρίξει στο παιχνίδι το τελευταίο του χαρτί. Η πανούργα μέθοδος που σκέφτεται ο Φράνκ δεν είναι άλλη από την επιστράτευση της μυστηριώδους Ελίζαμπεθ (Ροζάριο Ντόσον), μιας σέξι υπνοθεραπεύτριας η οποία παίζοντας με το μυαλό και τον συναισθηματικό κόσμο του Σάιμον επιχειρεί να φτάσει στις πιο σκοτεινές πτυχές της ψυχής του.

Όσο, όμως πιο βαθιά προχωράει η Ελίζαμπεθ, στο υποσυνείδητο του Σάιμον, τόσο περισσότερες ανατροπές θα υπάρξουν, με αποτέλεσμα να θολώνουν ολοένα και περισσότερο τα όρια μεταξύ της πραγματικότητας, της επιθυμίας και των παραισθήσεων.

Πόσο υποκειμενική είναι τελική η “αλήθεια” και πόσο ελαστικά μπορούν να γίνουν τα όρια μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας;

Loading...
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry