Skrillex
Skrillex
Skrillex
Skrillex

Το περιοδικό Rolling Stone κυριολεκτικά κατάφερε να «αρπάξει» τον Skrillex στα backstage πριν το DJ set του στο Bonnaroo Festival τον Ιούνιο.

Ο νικητής τριών Grammy Awards μιλήσει για την ταχεία αναρρίχηση του στη μουσική σκηνή και άλλες πτυχές της είναι διάσημης ύπαρξης του.

Δείτε τι είπε:

Πότε κατάλαβες ότι η μουσική που έκανες ήταν μέρος ενός κινήματος;

Ήταν ακόμα underground όταν άρχισα, ειδικά με τα μπάσα. Στο Λος Άντζελες, όχι περισσότερα από 200 άτομα ήρθαν σε εκδηλώσεις τοπικών dubstep «Αυτή ήταν η κατάσταση μεταξύ 2006 και 2007.Στο Smog στο Λος Άντζελες, όταν έρχονταν 150 άνθρωποι ήταν μια μεγάλη βραδιά. Νιώθω ότι έχω αρχίσει χωρίς μάρκετινγκ, χωρίς διαφημίσεις και χωρίς ποπ τραγούδια.Αλλά όταν αυτό το δείχνανε αυτό στο κοσμο ήξεραν ότι κάτι συνέβαινε. Τα  μαγαζια γέμισαν.

Γιατί νομίζεις ότι ξαφνικά έχει απήχηση στο κόσμο;

Δεν έχω ιδέα, πραγματικά.Ο μόνος τρόπος για να ανταποκριθούμε είναι να ακούσουμε τι λένε οι άνθρωποι. Υπάρχουν τόσες πολλές διαφορετικές ιδέες. Αν σκεφτώ με τους λόγους για τους οποίους αυτό λειτουργεί, τότε μπορεί να [email protected] με τον τρόπο που κάνω τα πράγματα

Είστε πιθανώς ο πιο σημαντικός DJ στον πλανήτη.

Είναι όπως όταν βλέπεις αυτό [κρατώντας στο χέρι και δείχνοντας ένα iPhone] σε όλο τον κόσμο. Αυτό είναι παράξενο, γιατί ποτέ δεν ήταν ο λόγος που ήθελα να κάνω αυτό. Όταν ήμουν στη παλιά μου μπάντα δεν ήθελα να γίνω διάσημος. Δεν μου αρέσει το μέρος της επιτυχίας. Μόλις υπογράψαμε μια σημαντική ετικέτα και αυτό συμβαίνει τόσο περίεργο.
Πώς έχει αλλάξει η ζωή σου το τελευταίο έτος;

Δεν μπορώ καν να περιγράψω. Δεν ήμουν σε θέση να απορροφήσω το σύνολο αυτό του τόσο πολύ. Βρήκα τελικά μια θέση για μένα. Είναι σαν να είναι μια άδεια αποθήκη αυτή τη στιγμή. Δεν υπάρχει τίποτα μέσα. Κάνουν μόνο την τελευταία επιθεώρηση πριν από ένα νέο κτίριο.

Πως αισθάνεσαι όταν το «the drop» συμβαίνει σε ένα μεγάλο χώρο; Το έχεις ποτέ ονομάσει «the drop»;

Είναι αστείο. Όπως οι πολλές λέξεις δεν σημαίνει πολλά. Είναι αστείο πώς τα πράγματα δημιουργούνται από τον Τύπο, κατά μία έννοια. Το περιοδικό Rolling Stone έγραψε γι ‘αυτό. Έγραψαν για το «the drop».Ήταν περισσότερο ενός όρος, όταν οι παραγωγοί μιλάνε για το  buildup, το intro,»the drop» για λόγους επικοινωνία , ξέρεις;Αλλά έχει νόημα. Είναι αυτό που είναι. Αλλιώς δεν υπάρχει , το drop δεν κάνει ένα τραγούδι. Ένα τραγούδι πρέπει να έχει μια δομή.

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
loading...
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
  • Evangeline

    Ο Richards εξήγησε ότι οι τεχνολογικές αλλαγές πάντα έδωσαν στο
    συγκρότημα το ερέθισμα για να προσπαθήσει να γίνει όλο και καλύτερο,
    αλλά ποτέ δεν πίστευε ότι θα είναι ακόμα εδώ, ακόμα ένας πυλώνας της ροκ
    ένα συγκρότημα που έκανε το ροκ DNA του, στη σκηνή και όχι μόνο.