HIT CHANNEL ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Μάρτιος 2016. Είχαμε την μεγάλη τιμή να μιλήσουμε με έναν θρυλικό κιθαρίστα και τραγουδιστή: τον Adrian Belew. Είναι περισσότερο γνωστός ως μέλος των King Crimson για 33 χρόνια. Επίσης, έχει παίξει με τους David Bowie, Frank Zappa, Talking Heads, Paul Simon, Mike Oldfield και Nine Inch Nails. Πρόσφατα κυκλοφόρησε δύο σειρές από IOS εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα που ονομάζονται FLUX by belew™ και FLUX:FX. Διαβάστε παρακάτω τα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα που μας είπε:

 

adrianbelew2Απολαύσατε την πρόσφατη ευρωπαϊκή περιοδεία των Adrian Belew Power Trio;

Μου άρεσε πολύ. Κάναμε σπουδαίες συναυλίες και είχαμε κοινό που χειροκροτούσε και φυσικά ήμασταν σε θέση να ταξιδέψουμε σε όλη την Ευρώπη, να δούμε άλλα μέρη και να συναντήσουμε κόσμο.

 

Πώς σας ήρθε η ιδέα για το FLUX by Belew ™;

Είναι μια ιδέα που είχα στο μυαλό μου από τα τέλη της δεκαετίας του ‘70, όταν περιόδευα για πρώτη φορά με τον David Bowie στην Ευρώπη. Ήμουν στη Μασσαλία της Γαλλίας μια μέρα. Είχαμε ρεπό και ήμασταν στο λιμάνι. Πήγα και κάθισα ανάμεσα σε δύο καφετέριες και άκουγα τη μουσική που ερχόταν από την κάθε καφετέρια και άκουγα όλους τους ήχους του λιμανιού, τις βάρκες και τους ανθρώπους που περνούσαν και τους γλάρους και αυτό ακριβώς μου έκανε εντύπωση. Βίωσα ένα είδος αποκάλυψης και σκέφτηκα ότι αυτός είναι ο τρόπος που θέλω να ακούγεται η μουσική. Μου πήρε 30 χρόνια για να βρω πώς να το κάνω αυτό (γέλια).

 

Αυτό που είναι σπουδαίο στο FLUX by Belew ™ είναι ότι μπορείτε να προσθέσετε νέα μουσική σε αυτό. Πιστεύετε ότι αυτή η πτυχή καθιστά το FLUX by Belew ™ τόσο μοναδικό;

Νομίζω ότι το FLUX by Belew ™ είναι μοναδικό για πολλούς διαφορετικούς λόγους. Φυσικά, η ιδέα είναι ότι κάθε φορά που το ακούς, είναι διαφορετικό. Έτσι, είναι μια διαφορετική εμπειρία ακρόασης και η μουσική είναι σε θέση να προστίθεται και να αυξάνεται, νομίζω ότι αυτό είναι πραγματικά πολύ μοναδικό. Οποιαδήποτε άλλη ηχογράφηση που μπορώ να σκεφτώ, μόλις την κυκλοφορήσεις, έχει τελειώσει. Αλλά στην περίπτωση του FLUX, ποτέ δεν τελειώνει. Είναι ένα ακόμα πράγμα που το κάνει μοναδικό. Μου άρεσε που το έκανα, γιατί μου επιτρέπει να κάνω ο,τιδήποτε με ελκύει, μουσικά ή μη και αυτό ταιριάζει ωραία.

 

Ποια είναι τα τρέχοντα projects με τα οποία ασχολείστε;

Τελειώνω ένα soundtrack, την πρώτη μου μουσική για ταινία. Δεν μπορώ να σου πω για ποια ταινία είναι, αλλά θα ξέρεις πολύ σύντομα, επειδή πρέπει να ανακοινωθεί πολύ σύντομα. Δεν μου επιτρέπεται να πω τι είναι μέχρι να ανακοινωθεί επίσημα. Δούλεψα σε αυτό το κινηματογραφικό project ανά διαστήματα τα τελευταία δύο χρόνια. Είναι μια πολύ μακρά διαδικασία. Είναι μια ταινία κινουμένων σχεδίων. Έτσι, για το λόγο αυτό χρειάζεται πολύ χρόνο για να μπει η μουσική στα κινούμενα σχέδια. Αυτό είναι ένα πράγμα που έχω κάνει και φυσικά συνεχίζουμε τώρα να κυκλοφορούμε το περιεχόμενο του FLUX σε δύο CD’s, έτσι ώστε οι άνθρωποι που δεν θέλουν να το έχουν σαν εφαρμογή, μπορούν να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τη μουσική. Το τελευταίο πράγμα είναι ότι τώρα κοιτάζουμε το υπόλοιπο της συναυλιακής σεζόν και ελπίζω να επανέλθουμε στην Ευρώπη τον Ιούλιο και πιθανότατα να περιοδεύσουμε στις Ηνωμένες Πολιτείες το φθινόπωρο.

 

adrianbelew6Πιστεύετε ότι το power trio είναι η ιδανική σύνθεση για να αποδώσετε την solo μουσική σας ζωντανά;

Νομίζω ότι είναι, για τώρα. Νομίζω ότι είναι σπουδαία σύνθεση. Μου επιτρέπει μεγάλη ελευθερία ως κιθαρίστας και τραγουδιστής. Αυτό σημαίνει ότι ο καθένας στο συγκρότημα πρέπει να είναι σε κορυφαία φόρμα περισσότερο από το συνηθισμένο. Πρέπει να δίνω πολύ χώρο στην μπασίστρια και τον drummer. Το power trio που έχω τώρα είναι μαζί εδώ και πολλά χρόνια. Έχουμε παίξει όλο σε τον κόσμο, έχουμε παίξει σε κάθε είδους χώρο, έτσι έχουμε μια απίστευτη κοινή εμπειρία μεταξύ μας. Είμαστε σε θέση να διαβάζουμε ο ένας το μυαλό του άλλου στη σκηνή. Ο αυτοσχεδιασμός είναι καλύτερος στη σκηνή. Είναι η μικρότερη ομάδα ατόμων που μπορείς να έχεις, έτσι το να ταξιδεύεις σε όλο τον κόσμο είναι καλύτερο με αυτόν τον τρόπο. Και νομίζω μουσικά ότι αυτό που αγαπώ σ’αυτό είναι ότι αυτό σημαίνει αυτόματα ότι όποια τραγούδια και να παίξουμε με το τρίο, πρόκειται να ακουστούν διαφορετικά από τις αρχικές εκτελέσεις και μου αρέσει αυτή η ιδέα.

 

Το “Big Electric Cat” (από το “Lone Rhino” -1982) είναι ένα από τα πιο εθιστικά τραγούδια που έχω ακούσει ποτέ. Θέλατε να έχετε ένα hit με αυτό το τραγούδι;

Ναι, νομίζω ότι το έκανα. Όταν ξεκίνησα να κάνω τους solo δίσκους μου στην αρχή της δεκαετίας του ‘80, φυσικά είχα ακόμα στο μυαλό μου ότι ίσως μπορώ να κάνω τραγούδια που να είναι στο ραδιόφωνο. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας του ‘80 νομίζω ότι σταμάτησα να σκέφτομαι με αυτούς τους όρους και κατάλαβα ότι πραγματικά δεν είμαι καλλιτέχνης των hits. Απλά θέλω να κάνω πολύ δημιουργικά πράγματα και αυτό μου ταιριάζει καλύτερα.

 

Πιστεύετε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το YouTube και το Facebook έχουν βοηθήσει νεότερους ακροατές να μάθουν για τη μουσική σας;

Ναι, έτσι νομίζω. Νομίζω ότι αυτό είναι μεγάλο πλεονέκτημα, διότι τα τελευταία χρόνια έχω παρατηρήσει ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι έρχονται στην ιστοσελίδα μου και στη σελίδα μου στο Facebook και έχω παρατηρήσει ότι ορισμένοι από αυτούς είναι νέοι. Μερικοί άνθρωποι μόλις ανακάλυψαν τη μουσική μου μέσω του Διαδικτύου. Νομίζω ότι είναι μεγάλο πλεονέκτημα για έναν καλλιτέχνη που είναι ενεργός για αρκετό διάστημα. Για έναν ολοκαίνουργιο καλλιτέχνη που ξεκινά θα μπορούσε να είναι πολύ πιο δύσκολο επειδή προσπαθεί να κάνει το όνομά του γνωστό σε μια θάλασσα με όλα τα άλλα ονόματα. Υπάρχουν εκατομμύρια άνθρωποι που προσπαθούν να το κάνουν αυτό. Αλλά νομίζω ότι για έναν καλλιτέχνη σαν κι εμένα, που έχει μια δισκογραφία και μια ιστορία, είναι πολύ χρήσιμο.

 

Έχετε απορρίψει ποτέ μια ενδιαφέρουσα επαγγελματική πρόταση, επειδή ήσασταν απασχολημένος ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο;

Σίγουρα, έχω. Μερικές φορές μου έχει προταθεί να κάνω κάτι, αλλά απλά δεν ταίριαζε με το πρόγραμμά μου. Κάθε φορά που κάποιος μου προτείνει κάτι το πρώτο τεστ που πρέπει να περάσει για μένα, είναι η ίδια η μουσική. Μου αρέσει η μουσική; Υπάρχει κάτι που θέλω να προσθέσω σ’αυτήν; Αν περάσει αυτό το τεστ, το δεύτερο τεστ είναι: Μπορεί να ταιριάξει με το πρόγραμμά μου; (Γέλια)

 

adrianbelew7Μπορείτε να μας δώσετε ένα ή δύο παραδείγματα από προτάσεις που απορρίψατε εξαιτίας του προγράμματός σας;

Λοιπόν, υπάρχουν ένα ή δύο συγκροτήματα που μου ζήτησαν να συμμετάσχω, είτε ως παραγωγός είτε ως μουσικός σ’αυτά. Δεν θα τα αναφέρω, αλλά κάποια από αυτά έχουν μουσικούς που είναι μεγάλα ονόματα. Υπάρχουν πράγματα που σκέφτηκα ότι μουσικά θα μπορούσαν να δουλέψουν πολύ καλά, αλλά απλά δεν συνέβησαν εξαιτίας του χρόνου. Έτσι, το αφήνω πίσω. Συμβαίνει κάτι που δεν μπορείς να το κάνεις. Είμαι πολύ απασχολημένος, αλλά ως επί το πλείστον αυτές τις μέρες είμαι συγκεντρωμένος στην δική μου δουλειά, τη solo μου μουσική: το FLUX και το Power Trio, τέτοια πράγματα, έτσι ελέγχω τη μοίρα μου περισσότερο από ποτέ.

 

Θα θέλατε να ήσασταν στην τωρινή σύνθεση των King Crimson;

Θα ήθελα να συνεχίσω να παίζω με τους King Crimson αν ήταν το συγκρότημα που θα ήθελα να είναι. Αλλά δεν είναι η σημερινή σύνθεση όπως θα ήθελα να είναι. Έτσι, δεν ενδιαφέρομαι πραγματικά να είμαι στη συγκεκριμένη σύνθεση. Δεν μου αρέσει η ιδέα ότι υπάρχουν τρεις drummers εκεί έξω. Δεν είναι κάτι πολύ ελκυστικό για μένα. Ως τραγουδιστής και συνθέτης και εκτελεστής μου φαίνεται υπερβολικό. Αλλά από την άποψη του αν θα μου άρεσε να συνεχίσω και να κάνω περισσότερα πράγματα κάτω από το όνομα των King Crimson, θα ήθελα, αλλά δεν νομίζω ότι πρόκειται να συμβεί. Νομίζω ότι ο Robert έχει αλλάξει τη σκέψη του σχετικά με το τι θέλει να κάνει και έχει προχωρήσει κι εγώ έχω προχωρήσει και είμαι χαρούμενος και με τα δύο αυτά πράγματα.

 

Ποιο ήταν το μουσικό όραμα των King Crimson στο “Discipline” (1981) album;

Νομίζω ότι πρώτα απ’ όλα υπήρχε ένα ισχυρό όραμα για το τι οι δύο κιθαρίστες μπορούν να κάνουν μαζί σε μια αλληλένδετη κιθαριστική έκφραση που δεν είχε υπάρξει ξανά. Το είδος του κιθαριστικού παιξίματος που ο Robert και εγώ, είχαμε σε εκείνους του δύο πρώτους δίσκους. Δεύτερον, νομίζω ότι η ιδέα να έχουμε κάποιον σαν τον Bill Bruford  (σ.σ: Yes -drums), και επίσης να χρησιμοποιήσουμε ηλεκτρονικά drums και να φέρουμε τον Tony Levin  (σ.σ: Peter Gabriel, Paul Simon, John Lennon), ο οποίος, εκτός το ότι είναι ένας από τους καλύτερους μπασίστες του κόσμου, έπαιζε επίσης το (σ.σ: Chapman) Stick. Αυτό μας έδωσε όλων των είδων τις νέες μουσικές πληροφορίες που κανένας άλλος δεν είχε χρησιμοποιήσει. Έτσι, νομίζω ότι η ιδέα ήταν να επανεφεύρουμε κατά κάποιον τρόπο τον τροχό. Νομίζω ότι το κάναμε αυτό, αλλά δεν το συνειδητοποιήσαμε εκείνη την εποχή (γέλια). Είμαι πολύ περήφανος για αυτό δίσκο, γιατί μοιάζει σαν ένα ορόσημο για άλλους δίσκους και είναι ωραίο να είσαι σε θέση να λες ότι ήσουν σε ένα συγκρότημα που έκανε κάτι που κανένας άλλος δεν είχε κάνει μέχρι εκείνη την στιγμή.

 

Μπορείτε να μας περιγράψετε την πολύ ασυνήθιστη διαδικασία ηχογράφησης του “Lodger”(1979) album του David Bowie;

Ο David Bowie, ο Brian Eno και ο Tony Visconti δούλευαν μαζί ως ομάδα και είχαν μια ιδέα για το δίσκο που θα λεγόταν: “Planned Accidents”. Έτσι, αυτό που ήθελαν να κάνω ήταν να παίξω στο δίσκο κατά λάθος. Η ιδέα ήταν ότι δεν θα έπρεπε να γνωρίζω τη μουσική ή να έχω ακούσει τη μουσική εκ των προτέρων. Απλά θα έπαιζαν ένα τραγούδι και θα έπρεπε να βρω κάτι να κάνω, καθώς έπαιζε το τραγούδι. Θα μου έδιναν ίσως δύο προσπάθειες, ίσως τρεις προσπάθειες να παίξω πάνω στο τραγούδι και τότε σταματούσαν και δεν μου επέτρεπαν να παίξω άλλο. Σε εκείνο το σημείο, έπαιρναν ό,τι είχα κάνει στο τραγούδι και έπαιρναν τα καλύτερα μέρη και τα ένωναν μαζί και τα έκαναν ένα σύνθετο κιθαριστικό μέρος. Έτσι, αυτός είναι ένας πολύ περίεργος τρόπος να κάνεις μουσική, αλλά το αποτέλεσμα ήταν σπουδαίο. Λατρεύω αυτό το δίσκο και μου άρεσε που δούλεψα με όλα αυτά τα άτομα.

 

adrianbelew3Σοκαριστήκατε όταν ο Frank Zappa, είπε: «Άντε γαμήσου, Λοχαγέ Tom» στον David Bowie μπροστά σας σε ένα εστιατόριο του Βερολίνου (“Major Tom”, δηλαδή Ταγματάρχης Tom, ήταν το όνομα του αστροναύτη από το “Space Oddity” του Bowie. Ο Zappa συνειδητά υποβάθμιζε τον Bowie);

Ήμουν λίγο έκπληκτος. Φυσικά ένιωσα λίγο αμήχανα και άβολα ενώ καθόμουν μπροστά από τους δύο αυτούς γίγαντες της μουσικής και αυτοί μάχονταν για το τι να κάνουν με μένα. Αλλά, πρώτα απ’ όλα νόμιζω ότι ο Frank το έκανε επειδή ήταν αστείος με τον τρόπο του. Δεν νομίζω ότι είχε πραγματικά τίποτα προσωπικό εναντίον του David Bowie. Σκέφτηκα ότι ο David Bowie το χειρίστηκε πολύ καλά, όπως έκανε τα πάντα, επειδή ο David ήταν τζέντλεμαν. Ήταν απλά ένα περίεργο πράγμα με το οποίο μπορείς να γελάς χρόνια αργότερα, αλλά όχι εκείνη τη στιγμή (γέλια).

 

Όταν τελειώσατε τις ηχογραφήσεις για το “Remain in Light” (1980) των Talking Heads, είχατε συνειδητοποιήσει ότι δημιουργήσατε ένα από τα πιο σημαντικά albums όλων των εποχών;

Λοιπόν, δεν το σκέφτηκα πραγματικά εκείνη την εποχή, αλλά πίστευα ότι είχε πραγματικά έναν καταπληκτικό ήχο που δεν είχα ακούσει ποτέ προηγουμένως. Εκείνη περίπου την εποχή κάναμε το “Discipline” album. Όχι μεγάλο χρονικό διάστημα μετά από αυτό. Μέσα σε μόλις δύο χρόνια, πήρα μέρος σε δίσκους που πίστευα ότι ήταν πραγματικά μοναδικοί και είχαν κάνει κάτι που κανένας άλλος δεν είχε κάνει. Το ανακάλυψα μόνο ότι όταν το παίξαμε αυτό ζωντανά σε συναυλία με ένα 10-μελές συγκρότημα. Τότε ήταν όταν είδα πόσο δυνατή ανταπόκριση έλαβε από το ίδιο το κοινό. Υπήρχε ένας υπέροχος κατά κάποιο τρόπο αφρικανικός ρυθμός σ’αυτό και όμως διέθετε όλη την περιέργεια που οι ίδιοι οι Talking Heads είχαν. Είχε μερικά άγρια κιθαριστικά πράγματα και πολύ σπουδαία δεύτερα φωνητικά. Ήταν μια πολύ μεγάλη εικόνα και μια μεγάλη αλλαγή για τους Talking Heads. Έτσι, είμαι περήφανος που είμαι μέρος αυτού.

 

Έχετε ευχάριστες αναμνήσεις από την Tool/King Crimson περιοδεία του 2001;

Ναι, πάρα πολύ. Μου άρεσε πολύ αυτό. Ανοίγαμε τις συναυλίες φυσικά, οπότε δεν καταφέραμε πραγματικά να παίξουμε το πλήρες σετ μας, αλλά το καλό ήταν ότι παίζαμε για ένα πολύ μεγαλύτερο ακροατήριο από νέους οπαδούς των Tool. Νομίζω ότι η ιδέα ήταν ότι ελπίζαμε να τους αρέσουν οι King Crimson και να έρθουν στις συναυλίες μας και να ακούσουν τον ήχο του συγκροτήματός μας. Ήταν μια πολύ σπουδαία περιοδεία και έκανα καλούς φίλους. Λατρεύω το συγκρότημα των Tool, αγαπώ τα παιδιά από το συγκρότημα και είμαστε φίλοι μέχρι και σήμερα.

 

Είναι πιθανόν να παίξετε ξανά με τον Danny Carey (Tool -drums);

Ω, ναι! Φυσικά, ναι! Νομίζω ότι ο Danny και εγώ, είμαστε καλοί φίλοι και μπορούμε να παίξουμε μαζί οποιαδήποτε στιγμή. Τον είδα λίγο πριν βγω σε περιοδεία. Πήγα να δω μία από τις συναυλίες τους. Είναι πολύ καλός φίλος μου και τον αγαπώ. Είναι σπουδαίος drummer, πολύ δυναμικός. Ίσως σε κάποια φάση, όταν οι συνθήκες θα είναι σωστές, θα καθίσουμε και θα παίξουμε κάποια μουσική.

 

adrianbelew4Γιατί δεν περιοδεύσατε με τους Nine Inch Nails το 2013;

Η ιδέα όταν μου παρουσιάστηκε για πρώτη φορά από τον Trent (σ.σ: Reznor), ήταν ότι αυτός και εγώ, επρόκειτο να επανεφεύρουμε τον ήχο του συγκροτήματος. Μετά πήγα στις πρόβες, αυτό φαινόταν να μην συμβαίνει. Στην πραγματικότητα, έκανα πρόβες για μια-δυο εβδομάδες και έμαθα 20 τραγούδια των Nine Inch Nails που τα είχα μάθει ακριβώς όπως ήταν στο δίσκο. Δεν ήθελα πραγματικά να βγω και να παίξω τα τραγούδια των Nine Inch Nails ακριβώς όπως ήταν στο δίσκο. Η σκέψη μου ήταν ότι επρόκειτο να προσθέσω κάτι νέο και διαφορετικό σε αυτά. Όταν αυτό δεν συνέβη, νομίζω ότι τόσο Trent όσο κι εγώ, συνειδητοποιήσαμε ότι δεν υπήρχαν οι σωστοί λόγοι για να είμαι εκεί. Έτσι, έχω προχωρήσει.

 

Γιατί δεν ακούτε νεότερους καλλιτέχνες;

Έχω ένα πρόβλημα όταν ακούω άλλη μουσική: Είμαι καλός μίμος. Αν ακούσω κάτι που να μου έχει κάνει πραγματικά εντύπωση, μερικές φορές αυτά τα πράγματα εμφανίζονται στη μουσική μου. Το καλύτερο παράδειγμα είναι το εξής: πήγα να παίξω στο “Graceland” (σ.σ: του Paul Simon -1986) δίσκο και αυτός φυσικά ήταν ένας πολύ διαφορετικός στο άκουσμα δίσκος, απ’ο,τιδήποτε είχε κάνει κάποιος μέχρι εκείνο το σημείο. Έτσι, όταν γύρισα σπίτι από αυτή την εμπειρία και άρχισα να ηχογραφώ περισσότερη από τη μουσική μου, συνειδητοποίησα ότι ηχούσε κάπως σαν το “Graceland” και σε αυτό το σημείο σταμάτησα και είπα: «Είναι πολύ επικίνδυνο για μένα να ακούω και ν’απολαμβάνω πραγματικά τη μουσική κάποιου άλλου, ενώ προσπαθώ να δημιουργήσω νέα μουσική μόνος μου». Επειδή νομίζω ότι μερικές φορές οι ιδέες τους αναμειγνύονται με τις δικές μου και θα προτιμούσα η μουσική μου να είναι όσο το δυνατόν περισσότερο καθαρά δική μου εφεύρεση.

 

Είχα διαβάσει το ίδιο σε συνέντευξή του Florian Fricke (Popol Vuh). Έλεγε: «Ήμουν πιουρίστας».

Νομίζω ότι μερικοί άνθρωποι μπορούν να ακούσουν άλλες ιδέες και να εμπνευστούν από αυτές, αλλά εγώ πρέπει να κρατάω το μυαλό μου καθαρό. Έχω πολλές ιδέες. Δεν χρειάζομαι περισσότερες ιδέες (γέλια). Ξέρεις, το πρόγραμμά μου είναι αρκετά βαρύ επειδή κάθε μέρα έχω δικά μου πράγματα που μπορώ να κάνω. Έτσι, αποφάσισα ότι δεν είναι καλό για μένα να ακούω πάρα πολύ καινούργια μουσική. Ακόμα ακούω τους δίσκους που μου άρεσαν όταν ήμουν νέος. Αυτό είναι αρκετό για μένα.

 

adrianbelew5Ποιος είναι ο αγαπημένος σας δίσκος;

Ο αγαπημένος μου δίσκος είναι ίσως το “Revolver” album (1966) των Beatles.

 

Ο Tony Williams ήρθε από την Βοστώνη και μπήκε στη μπάντα του Miles Davis όταν ήταν 17 ετών. Υπάρχουν αυτού του είδους οι ευκαιρίες σήμερα;

Νομίζω ότι υπάρχουν. Θέλω να πω, για παράδειγμα, η Julie Slick (σ.σ: μπάσο) μπήκε στο συγκρότημά μου όταν ήταν 20 ετών και νομίζω ότι αυτή είναι μια από τις πιο μοναδικές μπασίστριες από όλους τους νέους μπασίστες εκεί έξω. Υπάρχουν ακόμα μερικοί σπουδαίοι καλλιτέχνες για να ανακαλυφθούν ανά πάσα στιγμή. Νομίζω ότι μερικές φορές το ζήτημα είναι απλά κάποιος να τους ακούσει, όπως ο Frank Zappa άκουσε εμένα και, στη συνέχεια, να τους δώσει την ευκαιρία. Ελπίζω ότι αυτό συμβαίνει για πολλούς νέους μουσικούς γιατί πιστεύω ότι ο κόσμος χρειάζεται δημιουργικότητα, χρειάζεται νιάτα, χρειάζεται ανθρώπους που να ασχολούνται μ’αυτό για τη μουσική και όχι για τα χρήματα ή τη φήμη.

 

Ένα τεράστιο «ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ» στον Adrian Belew για τον χρόνο του.

Official Adrian Belew website: www.adrianbelew.net

Official Adrian Belew Facebook page: https://www.facebook.com/AdrianBelew

loading...
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry