NBA 2K15 για να σηκώσουμε πολλές κούπες…

Νέα σεζόν ξεκινά σε λίγες ημέρες (28 Οκτωβρίου, για την ακρίβεια) στον μαγικό κόσμο του NBA, νέο NBA 2K έρχεται για ακόμη μια χρονιά στις κονσόλες και τα PC μας για να συνοδέψει όπως μόνο αυτό μπορεί τις μπασκετικές μας στιγμές. Η σειρά της Visual Concepts αισίως φτάνει στην δέκατη έκτη έκδοσή της με το φετινό NBA 2K15 και αν μη τι άλλο πλέον έχει κα

θιερωθεί στις συνειδήσεις μπασκετόφιλων gamers και μη, ως το κορυφαίο simulation του αγαπημένου αθλήματος. Η ποιότητα του τίτλου πρέπει να θεωρείται πλέον δεδομένη και σε πολύ υψηλά επίπεδα, επομένως αυτό που μένει να σχολιάσουμε είναι τι τυχόν αλλαγές υπάρχουν στην φετινή έκδοση σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Kevin Durant approves
Στο εξώφυλλο φέτος δεσπόζει μόνος ο παικταράς των Oklahoma City Thunder, Kevin Durant, o οποίος αναλαμβάνει να μας καλωσορίσει στον μαγικό κόσμο του παιχνιδιού. Ξεκινώντας το ΝΒΑ 2Κ15 θα παρατηρήσετε πως για μια ακόμη φορά έχουμε εντυπωσιακά μενού και μια γενικότερη «τηλεοπτική» παρουσίαση όπως την είδαμε στο περσινό 2Κ14, κάτι που θα σας βάλει για τα καλά στο κλίμα του κορυφαίου πρωταθλήματος στον κόσμο.

Μάλιστα, εάν επιχειρήσετε να παίξετε άμεσα ένα παιχνίδι, θα δείτε ένα εισαγωγικό pre-game show με τους Ernie Johnson και Shaquille O’Neal οι οποίοι σας προετοιμάζουν για τον αγώνα, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την «ψευδαίσθηση» ότι παρακολουθείτε τηλεόραση. Πάντως, για να πούμε λίγο του στραβού το δίκιο εδώ, ίσως η Visual Concepts έκανε τέτοιες προσθήκες για να καλύψει τους κάπως μεγαλύτερους χρόνους φόρτωσης του παιχνιδιού φέτος, οι οποίοι δεν αποτελούν μεγάλο πρόβλημα αλλά γίνονται σίγουρα πιο αισθητοί από άλλες φορές. Όπως και να έχει, κρατάμε το ότι η παρουσίαση του παιχνιδιού είναι και πάλι πολύ προσεγμένη.

Μια έξτρα προσθήκη επίσης είναι η δυνατότητα να παρακολουθήσετε μια in-game εκπομπή που ονομάζεται NBA 2KTV, η οποία θα ανανεώνεται κάθε εβδομάδα σύμφωνα με την 2Κ και θα περιλαμβάνει διάφορα ενδιαφέροντα πράγματα όπως συνεντεύξεις, tips, behind-the-scenes, giveaways κλπ. Την εκπομπή αυτή μπορείτε να την παρακολουθήσετε από το κεντρικό main menu.

NBA 2K15

Πάμε τζάμπολ
Περνώντας στο ζουμί της υπόθεσης τώρα, στο ίδιο το παιχνίδι μέσα στο γήπεδο δηλαδή, το NBA 2K είναι και φέτος αυτό που ξέρουμε τόσα χρόνια και μάλιστα ξανά λίγο έως πολύ βελτιωμένο. Ο βασικός πυρήνας του ακολουθεί την περσινή συνταγή σε αίσθηση και χειρισμό (με το πιο άμεσο σύστημα Pro Stick που συνηθίσαμε), με διάφορες προσθήκες και κάποιες μικρό-αλλαγές μάλλον προς το καλύτερο.

Τα animations των παικτών δείχνουν ακόμα πιο φυσικά φέτος και παρουσιάζουν ακόμη μεγαλύτερη ποικιλία, δίνοντάς μας πολλές φορές την αίσθηση ότι παρακολουθούμε κανονικό αγώνα. Βέβαια, παρά το υψηλό του επίπεδο, για μια ακόμη φορά ένα game δεν μπορεί να προσομοιώσει την πραγματική κίνηση και τα physics ενός αθλήματος 100% (ακόμα), έτσι σαφώς υπάρχουν στιγμιότυπα που δείχνουν κάπως περίεργα, αν και οι περιπτώσεις «δυσκοίλιας» κίνησης των παικτών δείχνουν πιο περιορισμένες από ποτέ.

Λίγο προβληματική είναι η άμυνα καθώς οι παίκτες «φεύγουν» εύκολα από τη θέση τους εάν τρέξετε λίγο παραπάνω, κάτι που θα σας εμποδίσει από το να μαρκάρετε αποτελεσματικά σε ορισμένες περιπτώσεις και που επίσης δεν δείχνει και πολύ όμορφο στο μάτι σαν αποτέλεσμα. Πάντως στο σύνολό τους οι παίκτες, ο τρόπος που κινούνται και o ξεχωριστός σχεδιασμός στο σώμα και την έκφραση του καθενός δίνουν ένα εντυπωσιακό για μια ακόμη φορά «τηλεοπτικό» υπερθέαμα, με τα γνωστά στάνταρ του gameplay που ξέρετε.

NBA 2K15

Ζώνη ή man-to-man;
Σε πιο… τεχνικά ζητήματα τώρα, τα pick-and-roll θεωρώ πως «βγαίνουν» κάπως πιο ομαλά φέτος λόγω μάλλον των καλύτερων animations, όπως σωστά λειτουργεί και η νέα τριγωνική επίθεση χάρης στην βελτιωμένη A.I., τουλάχιστον αμυντικά. Μιας και αναφέρθηκα στην άμυνα εδώ, να πούμε πως στο NBA 2K15 είναι λίγο διαφορετική η φιλοσοφία του κλεψίματος της μπάλας, καθώς θα πρέπει να ξεχάσετε την σαφή κίνηση με το χεράκι του παίκτη όταν πατάγατε το αντίστοιχο κουμπί.
Εδώ θα πρέπει να πατήσετε την άμυνα στο σωστό timing για να προσπαθήσετε να κλέψετε την μπάλα και κάποιες φορές λίγο παρατεταμένα αλλά όχι σε υπερβολικό βαθμό, γιατί θα υποπέσετε σε φάουλ. Γενικά η λογική του κλεψίματος είναι κάπως διαφορετική και πρέπει να την δείτε στην πράξη για να την «νιώσετε», κάτι που αντικατοπτρίζεται και στα animations των παικτών που δεν «πετάνε» απλά το χέρι τους όπως παλιά. Γενικά πιστεύω ότι δείχνει πιο ρεαλιστικό το αποτέλεσμα, αν και είναι κάπως ασαφής ο τρόπος που λειτουργεί.

Πολύ σημαντική προσθήκη είναι και αυτή του shot meter που σας δείχνει πόσο καλά εκτελέσατε ένα σουτ και ο οποίος βρίσκεται ακριβώς κάτω από τον παίκτη (εκεί που φαίνεται και το stamina), για να έχετε άμεση εικόνα του πως θα πρέπει να σουτάρετε με τον κάθε παίκτη που ελέγχετε. Φυσικά έχουν επιστρέψει και τα Points of Emphasis, με τα οποία γρήγορα και εύκολα μπορείτε να δώσετε κάποιες γενικές κατευθύνσεις στην ομάδα σε άμυνα και επίθεση.

NBA 2K15

Στα χνάρια του Αντετοκούνμπο
Ένα μεγάλο ατού της δημιουργίας της Visual Concepts ήταν πάντα και το πλούσιο περιεχόμενό της. Έτσι και φέτος υπάρχει μια πληθώρα από τα γνωστά πάνω-κάτω modes -χωρίς πολλές εκπλήξεις πάντως- για να σας κρατήσουν απασχολημένους για καιρό. Όπως πέρυσι, την παράσταση κλέβει για μια ακόμη φορά το MyCareer, για όσους θέλουν να βιώσουν το απόλυτο αμερικάνικο μπασκετικό όνειρο!

Το εν λόγω μode είναι ξανά ανανεωμένο, ακολουθεί μια νέα αυτή τη φορά ιστορία που δε σας στέλνει στα top picks του draft αλλά σας ξεκινά ως undrafted, κάτι που σημαίνει πως θα πρέπει να χύσετε ιδρώτα για να αποδείξετε την αξία σας. Η αναβάθμιση του παίκτη σας (MyPlayer) γίνεται μέσα από ομαδοποιημένα στατιστικά και είναι πλέον λιγότερο μπελαλίδικη, ενώ highlight της υπόθεσης αποτελεί το γεγονός ότι γνωστοί παίκτες από κάθε ομάδα σας παίρνουν υπό την προστασία τους και μάλιστα το voice-over τους έχει γίνει από τους πραγματικούς αληθινούς εαυτούς τους!

Σε γενικές γραμμές το MyCareer τείνει να εξελιχθεί σε ένα είδος single player campaign για τα sports games και είναι για ακόμη μια χρονιά πολύ προσεγμένο και μια εναλλακτική πρόταση. Να πούμε εδώ πως όσοι έχουν PlayStation Camera ή Kinect στο Xbox One μπορούν να αποτυπώσουν το πρόσωπό τους στον παίκτη τους, αλλά όπως έχετε ίσως δει ήδη σε διάφορα δημοσιεύματα το όλο αυτό θέμα δεν λειτούργει και τόσο καλά, με ξεκαρδιστικά έως τερατώδη αποτελέσματα!

Διαβάστε την συνέχεια στο gameworld.gr

Loading...
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ