Η Konami σοβαρεύεται…

Είμαι σίγουρος ότι ένα σημαντικό ποσοστό όσων από εσάς ανοίξατε αυτό το preview ενδέχεται να έχετε απογοητευτεί από την πορεία του Pro Evolution Soccer τα τελευταία χρόνια. Η αλήθεια είναι ότι η περυσινή εικόνα με την Konami να μην λανσάρει το προϊόν της στις next-gen κονσόλες, να παρουσιάζει πανομοιότυπο gameplay και να αφήνει όλο το έδαφος στο Fifa 14 να «παίξει μπάλα» σε PS4 και Xbox One, «ξεχύλισε το ποτήρι» για την Konami.

Έχοντας παίξει χθες το demo του Pro Evolution Soccer 2015 στο Κινέζικο PSN (thanks ha_CK_er4) και ξοδεύοντας μερικές ακόμη ώρες μόνος μου, μπορώ να πω με σιγουριά πως αυτή η «oργή» των developers και κυρίως των game designers, ευτυχώς τους αφύπνισε σε σημαντικό βαθμό. Το νέο PES 2015 είναι εγγυημένα το «τελευταίο χαρτί» της Konami για να κρατήσει τους fans της και να φέρει πίσω όσους πιστούς οπαδούς έχασε στις πρόσφατες εκδόσεις.

Οι ιάπωνες έδωσαν για πρώτη φορά ένα σημαντικό μέρος του development στην Konami Europe, που εδρεύει στο Λονδίνο και σίγουρα ως…ποδοσφαιρομάνα ξέρει περισσότερα «καντάρια» μπάλα από την χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Απ’ την άλλη, η αποχώρηση του Jon Murphy, brand manager του PES για 16 χρόνια, προβληματίζει και ίσως δείχνει απογοήτευση στο θέμα δικαιωμάτων των πρωταθλημάτων, καθώς με εξαίρεση την Βραζιλιάνικη λίγκα που πήρε αποκλειστικά η Konami φέτος, οι αποκλειστικότητες της EA Sports και η αγορά σταθερά περίπου 20 πρωταθλημάτων ανά έκδοση, αποτελούν ένα μειονέκτημα για την ιαπωνική εταιρεία. Όχι ότι δεν μπορεί η Konami να αγοράσει μικρότερα πρωταθλήματα, όπως το ελληνικό ή το τούρκικο (που π.χ. απουσίαζε από το περυσινό Fifa), απλά είναι θέμα επένδυσης χρημάτων κάτι που έχουμε αναφέρει πολλές φορές.

pes-2015-preview-1

«Τα Κινέζικα είναι τα καλύτερα»
Αυτή την έκφραση σκέφτομαι όποτε ψωνίζω απ’ το Ebay. Στην προκειμένη περίπτωση έφτιαξα ένα κινέζικο PSN account, το έπαιξα κάτοικος Χονγκ Κονγκ και μέσα σε λίγα λεπτά κατέβασα το νέο PES βλέποντας για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια την ταμπέλα «Winning Eleven». Τα buttons «Confirm» και «Back» ήταν αντεστραμμένα και πιθανότατα αυτό να ισχύει μόνο στο Winning Eleven, δηλαδή το «O» για Confirm και το «X» για Back.

Όπως και να έχει, το γεγονός ότι η Konami καθυστερεί το demo και το κυκλοφορεί σήμερα για Αμερική και Ιαπωνία, ενώ για Ευρώπη άγνωστο το πότε, δείχνει ότι θέλει να τελειοποιήσει κάποια πράγματα της τελευταίας στιγμής. Στις ομάδες του demo πάντως συναντήσαμε τις Ατλέτικο Μαδρίτης, Ρεάλ Μαδρίτης, Μπαρτσελόνα, Μπιλμπάο, Γιουβέντους, Νάπολι και Μπάγιερν. Φαντάζομαι ότι το ίδιο θα ισχύσει και για το ευρωπαϊκό demo εκτός απροόπτου. Τα επίπεδα δυσκολίας ήταν δύο, το Regular και το Super Star. Επέλεξα το δεύτερο για να δω την Α.Ι. στα καλύτερά της. Η διάρκεια του αγώνα ήταν 7-10 λεπτά, οπότε και εκεί διάλεξα το maximum.

Η πρώτη ουσιαστική αλλαγή ήρθε από την οθόνη τακτικών. Το περιβάλλον έχει αλλάξει, ενώ πέρα από την κλασική επιλογή Formation, μπορείτε να διαλέξετε διάταξη με βάση το στυλ παιχνιδιού σας, τουτέστιν Long Ball, Counter-Attack, Possession κτλ. Παρατήρησα ότι στην επιλογή Formation δεν αποθηκεύεται η επιλογή μου, οπότε επέλεξα ένα από τα διαθέσιμα στυλ παιχνιδιού που αποθηκευόταν. Λογικά αυτό είναι ένα από τα bugs που θα φτιαχτούν άμεσα. Κατά τα άλλα, υπάρχει για άλλη μια χρονιά η δυνατότητα ορισμού της ακριβής θέσης που θα σταθεί ο παίκτης σας στο γήπεδο, η κατάσταση των παικτών αλλάζει σε κάθε ματς (μπορείτε να παίξετε και με στάνταρ ηθικό παίκτη) κ.ο.κ.

[youtube id=»7BZl-ikkIDI» width=»620″ height=»360″]

Διαβάστε την συνέχεια στο gameworld.gr

Loading...
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ