HIT CHANNEL ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Οκτώβρης 2011. Είχαμε την τύχη να μιλήσουμε με ένα σπουδαίο μουσικό: τον Joe Lally. O  Joe είναι περισσότερο γνωστός ως ο μπασίστας των θρυλικών  Fugazi  και από την συνεργασία του στο τέλειο  project  Ataxia με τον  John  Frusciante (πρώην κιθαρίστας των  Red Hot Chili Peppers  και φίλος του Hit Channel) και τον Josh Klinghoffer (ο τύπος που αντικατέστησε τον  Frusciante στους  RHCP). Το τελευταίο του  solo album είναι το “Why Should I Get Used to It?”.Το τι σημαίνει η μουσική του  Joe  για μένα,μπορείτε να το βρείτε στην 8η ερώτηση. Αυτή την εποχή ζει στην Ρώμη και πρόκειται να αρχίσει μια μεγάλη περιοδεία τις επόμενες μέρες. Θα παίξει για πρώτη φορά στην Ελλάδα στις 11 Φλεβάρη 2012 στην Αθήνα @  SixD.O.G.S και την Κυριακή 12 Φλεβάρη στο Αγρίνιο @ Εν Πλώ. Διαβάστε παρακάτω τα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα που μας είπε:

 

Είσαι ικανοποιημένος από τα σχόλια που έχεις ήδη λάβει από τους οπαδούς και τον Τύπο για το ‘Why Should I Get Used to It’;
Καλά, δεν υπάρχει ποτέ πραγματικά ένα τέλος σε ένα δίσκο. Η μουσική συνεχίζει να ταξιδεύει παντού και οι άνθρωποι κοιτάζουν πίσω σε αυτήν και μερικές φορές τους φαίνεται διαφορετική, αλλά ήμουν αρκετά ικανοποιημένος με τον τρόπο που εξελίχθηκε. Υπάρχει πάντα κάτι που ελπίζεις να το κανεις καλύτερα την επόμενη φορά. Το κοινό έχει απολαύσει τη μουσική στην Ιταλία, την Ιαπωνία και τη Βραζιλία, όπου εμείς έχουμε ήδη περιοδεύσει.

 

Είδατο πρόγραμμα της περιοδείας σας στις ΗΠΑ και στο χρονοδιάγραμμα και δεν υπάρχει ρεπό για 2 εβδομάδες! Τι προσδοκίες έχετε για αυτές τις συναυλίες;

Να μοιραστούμε τη μουσικήστο χώρο με τους ανθρώπους. Ίσως να συναντηθούμε για διαφορετικούς λόγους. Ξέρω γιατί είμαι εκεί. Η μουσική μας επιτρέπει να σκεφτόμαστε την ικανότητά μας να είμαστε κάτι περισσότερο από ό, τι λένε ότι είμαστε.

 
Ηχογράφησες τοWhy Should I Get Used to It’ στη Ρώμη. Ήταν μια μεγάλη διαφορά για σας, μιας και τα δύο προηγούμενα albums είχαν ηχογραφηθεί στην Ουάσιγκτον με τον Ian και Guy  (αμφότεροι μέλη των  Fugazi); Υπήρχαν οι κατάλληλες εγκαταστάσεις για ηχογράφηση στην Ιταλία;

Ναι, ήταν μεγάλη διαφορά για να κάνω μόνος όλο το πράγμα. Ήταν μια καλή εμπειρία και επέλεξα τον σωστό μηχανικό ήχου, τον  Mattia  Candeloro εδώ στη Ρώμη. Έχει ένα μικρό ψηφιακό στούντιο που ήταν επαρκές, το  Mhouse. Έμαθα πολλά για το πώς να πάρω αυτό που θέλω από την ηχογράφηση και τη μίξη.

 

joe1Πόσο δύσκολο ήταν για να βρεις την  Elisa και τον Emanuale;  Ήξεραν ποιος είσαι;

Γνώρισα την  Elisa  στην  Κατάνια στη Σικελία παίζοντας με τους φίλους της εκεί κάτω. Έπαιζε κυρίως  τύμπανα, αλλά την είδα να παίζει κιθάρα στο σπίτι της και της ζήτησα να παίξει μαζί μου. Οι αυτοσχεδιασμοί είναι κάτι το φυσικό γι’αυτήν. Ο  Emanuele προτάθηκε από τον Massimo  Pupillo των Zu. Ζει στη γειτονιά μου και είναι σπουδαίος  drummer, αλλά είναι απασχολημένος με άλλα συγκροτήματα. Ήμασταν τυχεροί να βρούμε τον  Fabio μετά την ολοκλήρωση του δίσκου. Τον γνώρισα το 1995 όταν έπαιζαν οι  Fugazi  με τους  Assaulti  Frontali  σε όλη την Ιταλία. Δεν είχαν πλέον μια ζωντανή μπάντα και ήταν όλοι  MCs με ένα  DJ. Εκείνος έψαχνε για να παίξει  drums ξανά.

 

Υπάρχει καθόλου ενεργή  underground  σκηνή στην Ιταλία; Πόσο δύσκολο είναι να βρείτε χώρο / μπάντες για να παίξετε;

Ήμουν γνωστός ως μέλος των Fugazi, γι ‘αυτό δεν μετράω πραγματικά. Δεν μπορώ να πω ακριβώς τι συμβαίνει εδώ μουσικά, γιατί δεν βγαίνω τη νύχτα και όλες οι συναυλίες γίνονται αργά στη Ρώμη. Η κόρη μου είναι 10 ετών και πρέπει να ξυπνάω νωρίς. Είναι μια διαφορετική φάση της ζωής.

 

Τι θυμάσαι περισσότερο από τους  Ataxia; Έχεις καθόλου σκεφτεί να ξαναμπείτε στο studio  με τα παιδιά;

Ήταν απλώς ένα  project που ηχογραφήθηκε και αυτοί οι τύποι είναι αρκετά διάσημοι, ώστε ο καθένας ξέρει για αυτό. Συνέβη πολύ γρήγορα, ίσως και 12 ημέρες για να γραφτεί, ηχογραφηθεί και να παίξουμε 2 συναυλίες στο  LA  στο  Knitting  Factory. Ήταν τόσο εύκολο να παίξω μαζί τους, ήταν αρκετά ευχάριστο πραγματικά. Δεν είμαι σίγουρος πως θα καταλήγαμε στο ίδιο μέρος και πάλι. Ζούσα στο  L.A  εκείνη την εποχή.

 

joe2Ποιες είναι οι σημαντικότερες επιρροές σας ως μπασίστας; (Πραγματικά δεν ξέρω. Ο Geezer Butler  από τους Black Sabbath  ίσως;)

O  Geezer  Butler  είναι φοβερός, αλλά ποτέ δεν τον μελέτησα πραγματικά. Οι  Billy Cox  (Jimi Hendrix)  και Larry  Graham  (Sly & The  Family Stone). Βλέπω τους κιθαρίστες ως την μεγαλύτερη επιρροή. Ο  Hendrix, ο  Jimmy  Page, ο  Scott (Wino)  Weinrich έχουν σημαδέψει αρκετά το παίξιμό μου.

 

Πώς νιώθεις όταν οι οπαδοί λένε ότι «οι μπασογραμμές του ‘Target’ με έκαναν άντρα»; (Είμαι ανάμεσά τους).

Αυτό είναι πολύ ωραίο, σ’ ευχαριστώ.

 

Ποιο είναι το τελευταίο πραγματικά καλό  album  που άκουσες;

Big Star- ‘Radio City’.

 
Σου λείπει η ατμόσφαιρα από τις συναυλίες των  Fugazi  και τα άλλα μέλη των  Fugazi;

Ναι, μου λείπουν. Δεν είμαι σίγουρος τι μπορώ να προσθέσω σε αυτό. Μερικοί άνθρωποι δεν μπορούν να αντικατασταθούν και να δεν προσπαθείς να τους αντικαταστήσεις. Οι συναυλίες γινόντουσαν μαζί με την μπάντα και έχω αποδεκτεί  την πραγματικότητα, γι ‘αυτό δεν έρχεται σε αντίθεση με αυτό που κάνω τώρα.

 

Έχεις έρθει ποτέ στην Ελλάδα; Στείλτε ένα μήνυμα στους Έλληνες οπαδούς.

Αυτή θα είναι η πρώτη μου φορά.Οι  Fugazi  δεν έπαιξαν ποτέ εκεί. Εκ μέρους της  Elisa, του  Fabio και εμού,  ανυπομονούμε να δούμε το λαό και τη χώρα! Όταν πάω στις ΗΠΑ θα πάρω ένα βιβλίο που έκανα παραγγελία της Ελισάβετ Μουτζάν-Μαρτινένγκου που ονομάζεται «Η ιστορία μου». Γράφτηκε το 1800. Είσαι εξοικειωμένος με αυτό; (σ.σ:Όχι).Εκτός από τον Όμηρο και τον Ηρόδοτο, αυτή θα είναι ο ποιος σύγχρονος Έλληνας/Ελληνίδα συγγραφέας που έχω διαβάσει.

 

Ένα μεγάλο «ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ» στον  Joe Lally.

Τσεκάρετε το   www.joelally.com

Loading...
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ