Halo 4
Halo 4

Από την Bungie στην 343 Industries κι ακόμα παραπέρα.

Η σειρά Halo αποτελεί αναμφισβήτητα σταθμό στον χώρο των FPS, όχι μόνο για τις κονσόλες της Microsoft για τις οποίες κυκλοφορεί αποκλειστικά, αλλά και για ολόκληρο τον κόσμο των games. Εκτός από εξαιρετικό gameplay, διαθέτει και καλογραμμένο σενάριο, κάνοντας έτσι τους gamers να ταυτίζονται με τον πρωταγωνιστή Master Chief και να μεγαλώνουν συνεχώς το fan club του.

Το τέταρτο μέρος του κύριας σειράς Halo αναπτύσσεται από την 343 Industries, η οποία έχει αναλάβει να ανεβάσει τον πήχη ακόμα περισσότερο. Η αλήθεια είναι πως το Halo χωρίς την Bungie ακούγεται σαν τον Mario χωρίς την Nintendo, αλλά η νέα εταιρία ανάπτυξης είναι καθησυχαστική και τονίζει πως το τελικό προϊόν δεν θα χάσει την ταυτότητά του και θα κυμαίνεται στα πλαίσια που γνωρίζαμε μέχρι τώρα.

Αυτά που συναντήσαμε έως τώρα στο Halo δεν πρόκειται να χαθούν. Το gameplay θα παραμείνει σχεδόν το ίδιο, με τους χαρακτήρες να κάνουν τα κλασικά τους άλματα, τα Man Cannons να μας μεταφέρουν από περιοχή σε περιοχή και τα τοπία να έχουν την γνωστή συμμετρία που έχουμε μάθει. Οι Spartans ζουν και βασιλεύουν, ενώ από τα χέρια τους δεν θα λείπει και το αγαπημένο Battle Rifle.
Το Halo 4 θα μοιάζει με Halo και θα το αισθανόμαστε σαν αυτό. Θα αποτελείται από έναν συνδυασμό πολλών πραγμάτων, σαφώς πιο εξελιγμένων και καλοσχεδιασμένων, συμπεριλαμβανομένων των ηχητικών εφέ και της μουσικής. Τα γραφικά είναι πιο όμορφα από ποτέ και οι λεπτομέρειες των χαρακτήρων έχουν γίνει με μεγάλη σχολαστικότητα και μεράκι. Αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό αν παρατηρήσουμε τις δύο νέες φωτογραφίες που δόθηκαν στην δημοσιότητα και παρουσιάζουν τον Master Chief να κρατάει το Battle Rifle.
Σύμφωνα με τον Frank O’Connor, Franchise Development Director της σειράς Halo στην 343 Industries, το Halo 4 θα τρέχει σε native 720p, ενώ για πρώτη φορά θα μπορούμε να προσαρμόσουμε τους ήρωες μας, όχι μόνο με στιλιστικές αλλαγές, αλλά και με επιρροές στο gameplay, ξεκλειδώνοντας τα κατάλληλα αντικείμενα μέσα απ’ την συνολική πρόοδό μας.
alt

Το multiplayer θα έχει ορισμένες αλλαγές που αφορούν κυρίως τις στολές των Spartans, οι οποίες θα αναβαθμίζονται, θυμίζοντας σε μικρό βαθμό τις λειτουργίες της Nanosuit από το Crysis. Τα multiplayer modes θα είναι σχεδιασμένα με βάση τις ανάγκες της σειράς, αποφεύγοντας τα γνωστά κλασικά κλισέ που συναντάμε στα Call of Duty και Battlefield.
Αρκετές από τις «ιδιαιτερότητες» του Halo έχουν επιστρέψει, ενώ κάποιες άλλες έχουν εξελιχθεί. Υπάρχει το sprint που συναντήσαμε στο Reach, ενώ ο τρόπος λειτουργίας της επαναφορτιζόμενης ασπίδας έχει επανέλθει με την αρχική της μορφή. Φυσικά δεν λείπουν και οι αλλαγές στο θέμα των εχθρών με αρκετές νέες παρουσίες.
Σύμφωνα με τον creative director, Josh Holmes, ο Master Chief εκτός από τους κλασικούς αντιπάλους, θα βρεθεί αντιμέτωπος και με νέους πανίσχυρους εχθρούς, τους οποίους παρομοιάζει ως «αρχαίους» και «διαβολικούς». Η νέα αυτή προσθήκη θα είναι μια από τις σημαντικότερες αλλαγές στην ιστορία του Halo, από την αρχή της δημιουργίας του μέχρι και σήμερα.
alt

Ο στρατός των Covenant θα κάνει και πάλι την εμφάνισή του, ενώ ενδέχεται να βρεθούμε αντιμέτωποι και με τους Forerunner, χωρίς όμως κάτι τέτοιο να έχει επιβεβαιωθεί επίσημα. Καταλαβαίνουμε πως αυτές οι πληροφορίες θα αργήσουν να έρθουν στην δημοσιότητα, όχι μόνο λόγω spoiler, αλλά και εξαιτίας του ντόρου που προσπαθεί να προκαλέσει η Microsoft με την νέα της κυκλοφορία.

Το κεφάλαιο Halo 4 έχει μόλις ανοίξει και ήδη έχουν γραφτεί πολλά, δίχως καν να γνωρίζουμε ακόμα την επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας του (οι φήμες κάνουν λόγο για Δεκέμβριο του 2012). Είναι το ισχυρότερο χαρτί για το Xbox 360 και το στοίχημα θα πρέπει να κερδηθεί και αυτή τη φορά με κάθε αντίτιμο.

Πηγή: gameworld

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
loading...