Η νέα ταινία « Απόψε Τρώμε Στης Ιοκάστης » κάνει το ντεμπούτο της στης κινηματογραφικές αίθουσες σε λίγες ημέρες!

Απόψε Τρώμε στης Ιοκάστης
Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες!

Η Odeon συγκεντρώνει τα πιο «νόστιμα» κινηματογραφικά υλικά, και σε συνεργασία με τους αγαπημένους της καλλιτεχνικούς φίλους και συνεργάτες, μπαίνει στη σινε-κουζίνα της και προετοιμάζει ένα γεύμα που θα μας μείνει αξέχαστο. Αυτή τη φορά σε μια θεότρελη κωμωδία καταστάσεων, που δε φοβάται να σκιαγραφήσει τις πιο αστείες καθημερινές μας τρέλες, ο Βασίλης Μυριανθόπουλος, γνωστός για τις ταινίες “Σούλα Έλα Ξανά” (2009) και “Μόλις Χώρισα» (2007), αναλαμβάνει να βάλει σε τάξη την πιο απρόβλεπτη κινηματογραφική οικογένεια!

Η ταινία « Απόψε Τρώμε Στης Ιοκάστης » είναι βασισμένη στο ομώνυμο, επιτυχημένο, θεατρικό έργο του Άκη Δήμου. Η θεατρική της απόδοση αποθεώθηκε στο θεατρικό σανίδι, όταν το 2008 ανέλαβε να τη σκηνοθετήσει ο Σταμάτης Φασουλής, με τη Σοφία Φιλιππίδου, τη Γιούλικα Σκαφιδά, τον Πυγμαλίονα Δαδακαρίδη, τη Νάντια Κοντογιώργη και τον Πάυλο Ορκόπουλο, σατιρίζοντας, χωρίς φόβο και πάθος, την αλλοπρόσαλλη γοητεία της σουρεάλ ελληνικής οικογένειας.

 

Ποιος σκότωσε την μανικιουρίστ;

Η Ιοκάστη (Ρένια Λουιζίδου) είναι μια γυναίκα με ενέργεια, σπιρτάδα και πάθος. Η καθηλωτική της φαντασία μαγνητίζει τους πάντες, ενώ εντελώς φυσικά – και άκοπα – καταφέρνει να κάνει όλα τα γεγονότα να περιστρέφονται γύρω της. Είναι σαρωτική και ανεξέλεγκτη, απρόβλεπτη και γοητευτική. Είναι μια εκρηκτική προσωπικότητα με ύφος τόσο έντονο που επιβάλλει την παρουσία της σε κάθε χώρο. Στο επίκεντρο της ιστορίας μας βρίσκεται φυσικά η ίδια με την θεότρελη οικογένειά της.

Όταν μια ωραία πρωία η φιλήσυχη γειτονιά της Ιοκάστης διαταράσσεται από την απροσδόκητη εξαφάνιση μιας Λετονής μανικιουρίστ (Μπέτυ Μαγγίρα), η χήρα, μάνα και υποτιθέμενη business woman, πλέον, Ιοκάστη Παπαδάμου ενώνει τις δυνάμεις της με τη δαιμόνια, πλην παντελώς αφελή, γειτόνισσά της, Βιβή Νερατζάκη (Μαρία Γεωργιάδου). Οι δυο αθώες, αλλά ξεκαρδιστικά ανυπόφορες αριστοκράτισσες μπροστά στην τρομακτική προοπτική του να μείνουν τα χέρια τους χωρίς μανικιούρ αποφασίζουν να ρίξουν άπλετο φως στην περίεργη, ομολογουμένως, υπόθεση. Η προϋπηρεσία τους ανύπαρκτη, η ευφυΐα τους υπό ξεκάθαρη αμφισβήτηση και το χάρισμα του ντετέκτιβ πέρασε και δεν τις ακούμπησε. Όμως υπάρχει κάτι στα μάτια της κινηματογραφικής μας ηρωίδας που υπόσχεται πως, ευτυχώς, τα πράγματα δεν θ’ αργήσουν να έρθουν… άνω κάτω!

Την ίδια στιγμή, στο σπίτι της οικογένειας Παπαδάμου, η Κάτια (Κλέλια Ρένεση), κόρη της Ιοκάστης, σεφ, επιχειρηματίας και “γεννημένη μητέρα”, όπως η ίδια διαμηνύει, επιμελείται το φαγητό της αποψινής βραδιάς. Οι καλεσμένοι είναι πολλοί και διάφοροι και κάθε ένας από αυτούς κρύβει από ένα, ή και περισσότερα ανομολόγητα μυστικά:

Ο αποξενωμένος γιος της Ιοκάστης, ο Στέφανος (Δημήτρης Μακαλιάς), περνάει το χρόνο του στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στη Βουδαπέστη. Εκεί, ανάμεσα σε υποτροφίες για σπουδές και μαθήματα μουσικής αναζητά την αγάπη, υποδυόμενος τον αθώο αλλά αιώνιο φοιτητή, ενώ παράλληλα γράφει μουσική για ταινίες πορνό για να βγάλει τα προς το ζην. Πριν πατήσει το πόδι του στο σπίτι για το περίφημο γεύμα, δεν του είχε περάσει καν από το μυαλό ότι η περίεργη τούτη μέρα κρύβει τόσες πολλές εκπλήξεις… Με αποκορύφωμα, φυσικά, τη στιγμή που – από τον ουρανό – θα πέσει στα χέρια του ο από σπόντα νεοπροσληφθείς, Εσθονός Μπάτλερ, Γιούρι.

Ο Γιούρι (Λεωνίδας Καλφαγιάννης), ή Γιόρικ κατά την ανεκδιήγητη αγγλοσαξονική εμμονή της Ιοκάστης, ένας χαρακτήρας μπαλαντέρ πιο απρόβλεπτος κι από την ίδια, θα συμβάλλει καταλυτικά στο ξεσκέπασμα όλων σχεδόν των μελών της οικογένειας, δίνοντας μια ξεκαρδιστική τροπή στο επεισοδιακό μας αυτό δείπνο. Είναι πάντα εκεί που πρέπει – ή εκεί που δεν πρέπει – για όλα τα μέλη της αλλόκοτης οικογένειας, ως αναπόσπαστο κομμάτι της προετοιμασίας του περίφημου μοντέρνου οικογενειακού δείπνου. Μέσα από τα μάτια του, ή για την ακρίβεια μέσα από την κάμερα του κινητού του, έρχονται στην επιφάνεια οι πιο ντροπιαστικές αλλά και αφοπλιστικά αληθινές, κωμικοτραγικές αποκαλύψεις.

Την οικογένεια της τρέλας συμπληρώνει ο δορυφόρος “επιβήτορας”, Κοσμάς (Τάκης Σπυριδάκης). Ο Κοσμάς είναι στυλοβάτης, δουλευταράς, κουβαλητής, κολόνα της επιχείρησης της Ιοκάστης και έμπιστος φίλος και συνεργάτης του συγχωρεμένου του άντρα της. Είναι όμως, παράλληλα, ανεξέλεγκτος “εραστής” (μπήχτης?) και ενδεχομένως ένα από τα μεγαλύτερα λαμόγια των Βαλκανίων! Κλασική περίπτωση φιλόδοξου, ελληνικού, τετραπόνηρου, ωφελιμιστικού καμακιού.

Όσο η Κάτια προετοιμάζει το οικογενειακό δείπνο, μαγειρεύοντας το πουλί με τα φρούτα, οι ανεξέλεγκτες αποκαλύψεις θα εκτοξευθούν σαν αστραπές πάνω από το πτώμα της ανυποψίαστης μανικιουρίστ παρασέρνοντας, έτσι, τα μέλη της περίφημης οικογένειας σε έναν ανεμοστρόβιλο ντροπιαστικών εξελίξεων. Κι όταν τα περιθώρια στενέψουν απειλητικά, τα μυστικά του παρελθόντος, οι κρυφές αγάπες, τα ανομολόγητα πάθη, τα ερωτικά καμώματα και οι απάτες μεγατόνων θα αναστήσουν ακόμη και φαντάσματα…

 

Η ξεχωριστή γοητεία της οικοδέσποινας:

«Με λένε Ιοκάστη και δεν είμαι καθόλου καλά!

Στην αρχή της τελευταίας μου μέρας, που παρεμπιπτόντως, ξεκίνησε τόσο ευχάριστα, ήξερα ότι έχω έναν άντρα πεθαμένο, μια κόρη που μαγείρευε και ένα γιο πιανίστα. Κατά τη διάρκεια της μέρας, μαθαίνω ότι η κόρη μου τα μαγείρευε με τον συνέταιρο του μακαρίτη του άντρα μου, ο γιος μου ήταν πιανίστας σε ταινίες πορνό και τα είχε με τον πρωταγωνιστή, ο άντρας μου, μου εμφανίστηκε σα φάντασμα στο σαλόνι μου και το χειρότερο απ’ όλα, η αισθητικός μου βρέθηκε νεκρή στον κήπο της κολλητής μου κι έμεινα χωρίς μανικιούρ! Στο τέλος της μέρας, ο άντρας μου εμφανίστηκε σε όλη την οικογένεια και παραδέχτηκε ότι τα είχε με την νεκρή αισθητικό, η κόρη μου παράτησε τον συνέταιρο και τα έφτιαξε με έναν αλλοδαπό ηλεκτρολόγο και ο γιος μου τα έφτιαξε με τον μπάτλερ μου!

Πόσα ν’ αντέξει το δύστυχο μυαλό μιας απλής, πλην τίμιας νοικοκυράς, μ’ ένα φλοράλ φόρεμα;
Πόσο μπορεί ν’ αλλάξει ο χάρτης της ζωής μου και δεν έχω πατήσει και ποτέ στο μάθημα γεωγραφίας;
Πόσο πιο disco να σας τα πω για να νιώσετε τον πόνο μου;»

Με αγάπη,
Ιοκάστη

 

Το τραγούδι της ταινίας, με τίτλο «Απόψε», σε ερμηνεία Πίτσας Παπαδοπούλου και Λεωνίδα Βελή, κυκλοφορεί από την MINOS EMI και μπορείτε να το προμηθευτείτε μέσω iTunes. Η μουσική είναι μία δημιουργία του Γιάννη Χριστοδουλόπουλου και οι στίχοι του Βασίλη Μυριανθόπουλου.

 

Δείτε και ακούστε παρακάτω, οπτικοποιημένο, το soundtrack της ταινίας:

https://www.youtube.com/watch?v=E7S0VeZUKjo?rel=0&showinfo=0&iv_load_policy=3

 

«Απόψε Τρώμε Στης Ιοκάστης», από την 1η Ιανουαρίου 2015 στους κινηματογράφους από την Odeon!

 

Συντελεστές:

Ρένια Λουιζίδου
Τάκης Σπυριδάκης, Παύλος Ορκόπουλος
Λεωνίδας Καλφαγιάννης. Κλέλια Ρένεση,
Δημήτρης Μακαλιάς, Μαρία Γεωργιάδου, Μπέτυ Μαγγίρα, Σάββας Πούμπουρας

Σκηνοθεσία: Βασίλης Μυριανθόπουλος
Σενάριο: Βασίλης Μυριανθόπουλος, Βασίλης Τσιγκριστάρης, Άκης Δήμου (Συγγραφέας του βιβλίου)
Παραγωγός εταιρεία: VIEW MASTER FILMS
Παραγωγοί: Κώστας Λαμπρόπουλος, Μάνος Κρεζίας, Γιώργος Κυριάκος
Συμπαραγωγοί: ODEON, MEGA, NOVA, WORD OF MOUTH

Διεύθυνση Φωτογραφίας: Αλέκος Γιάνναρος
Μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος (Το τραγούδι της ταινίας, «Απόψε», ερμηνεύουν η Πίτσα Παπαδοπούλου και ο Λεωνίδας Βελής. Κυκλοφορεί από την MINOS EMI.)
Κοστούμια: Κατερίνα Παπανικολάου
Σκηνικά: Στέφανος Κατσέλης
Διανομή: Odeon

Loading...
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry