HIT CHANNEL ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Νοέμβρης 2011. Το  Hit Channel μίλησε με έναν από τους καλύτερους σύγχρονους  drummers: τον  Chad Cromwell. Ο Chad παίζει με τον Neil Young από το 1987. Έχει επίσης ηχογραφήσει και παίξει επί σκηνής με τους Mark Knopfler (Dire Straits), Joe Walsh (The Eagles), Willie Nelson, Joss Stone, Vince Gill  και Peter Frampton μεταξύ άλλων. Έχει επίσης παίξει στο τελευταίο  album του Joe Bonamassa, “Dust Bowl”. Διαβάστε παρακάτω τα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα που μας είπε:

 

chad1Ποια είναι τα τρέχοντα  projects με τα οποία ασχολείσαι αυτήν την εποχή;

Κάτσε να σκεφτώ.. Δουλεύουμε τον  Dave  Stewart  αρκετά. Επίσης,μόλις τελείωσα ένα  project με την  Joss Stone που ονομάζεται ‘Super Heavy’. Το έχουμε τελειώσει αυτό. Με τον Vince Gill, κάναμε ένα νέο δίσκο που μόλις κυκλοφόρησε. Υπάρχει ένα  country  group  εδώπου ονομάζεται  Lady Isabella, ένα πολύ μεγάλο  μεγάλο  pop  group, ένα  country  group. Έπαιξα στο νέο δίσκο τους. Τα  άλλα πράγματα που κάνω είναι ίσως λίγο πιο «δύσκολη»  και ελαφρώς πιο «καλλιτεχνική» μουσική. Νομίζω ότι ένας δίσκος από αυτό το project  έχει ήδη τελειώσει.. Τον ακούω στο studio μου, το οποίο ονομάζεται ‘White  Lab Studio’ και το όνομα του καλλιτέχνη είναι Pieta  Brown. Στην πραγματικότητασε αυτό το δίσκο ξεκινήσαμε ένα ωραίο  project  με τον Richard  Bennett, τον Glenn Worf, εμένα και έναν κιθαρίστα που ονομάζεται Paul Ramsey  που παίζεισε μια  backing μπάντα. Ο  Glenn και ο Richard ήταν bandmates  μου όταν έπαιζαμε τον Mark Knopfler, και στην πραγματικότητα ο  Mark παίζει κιθάρα σε ένα από τα κομμάτια αυτού του δίσκου.

 

Είναι πιθανό ένα δεύτερο  album  από τους  Fortunate Sons (συγκρότημα πολλών επιτυχημένων μουσικών με βάση του το  Nashville. Ο πληκτράς του Stevie Ray Vaughan, ο Reese Wynans παίζει εδώ);

Θεέ μου! Ξέρεις τους Fortunate  Sons;!;! Το κάναμε αυτό το  album πριν από μερικά χρόνια (2004). Είναι πλέον τόσο δύσκολο να συμβεί αυτός ο συνδυασμός των μουσικών. Είμαστε τόσο απασχολημένοι με διάφορα άλλα πράγματα. Εύχομαι να κάνουμε κάτι. Υπάρχουν σχέδια για να το προσπαθήσουμε. Αλλά εγώ απλά δεν το έχω προγραμματίσει ακόμα, οπότεδεν ξέρω πότε μπορεί να συμβεί.

 

Σου  αρέσουν όλες αυτές τις μεγάλες περιοδείες  με τον  Neil Young ή προτιμάς τις ανέσεις του  studio;

Μου αρέσει να κάνω και τα δύο. Νομίζω ότι το να παίζεις ζωντανά και το να βρίσκεται στο στούντιο, κατά κάποιο τρόπο αλληλοσυμπληρώνονται.  Υπάρχει κάτι  στο παίζεις μπροστά σε ένα κοινό που το κάνει τόσο ιδιαίτερο και η ενέργεια που υπάρχει εκεί. Όταν γυρίζω για να δουλέψω στο  studio όλη αυτή η ενέργεια διοχετεύεται  στο  studio, έτσι μου αρέσουν και τα δυο. Παίζοντας με τον Neil Young, το μεγαλύτερο θεό  του  rock ’n’ roll  σε όλο τον κόσμο, είναι πάντοτε ωραίο.

 

Είχες ποτέ φανταστεί το 1987 ότι θα έμενες στην μπάντα του  Neil  Young  για τόσα πολλά χρόνια;

Ναι, το  1987 είναι η χρονιά ξεκίνησα να παίζω με τον  Neil. Ήμασταν τότε σε ένα συγκρότημα που λεγόταν Neil Young & The Bluenotes  και ήταν ο πρώτος δίσκος που έκανα με τον  Neil.

 

chad2Μπορείς να μας περιγράψεις τα συναισθήματά σου όταν ο  Paul  McCartney  ανέβηκε στη σκηνή στο Hyde Park στο Λονδίνο το 2009 για το ‘A Day In The Life’;

(Γέλια) Ξέρεις φίλε, αυτό ήταν ένα από αυτό τα πράγματα που σου συμβαίνουν μια φορά στη διάρκεια της  ζωής σου. Μια στιγμή, που όμως ήταν τόσο αυθόρμητη. Ήταν μια από τις πιο ξεχωριστές στιγμές και εμπειρίες που είχα σε ολόκληρη τη ζωή μου. Μακάρι η οικογένειά μου να μπορούσε να είναι εκεί για να δουν τι συνέβη. Ήταν πραγματικά, πραγματικά ωραία και ξέρεις, μουσικά ήταν κάτι συναρπαστικό, λόγω του ότι ο  Paul  δεν είχε ξαναπαίξει ποτέ νωρίτερα σε συναυλία αυτό το τραγούδι, το ‘A Day In The Life’. Το ζήτημα είναι ότι αυτό το τραγούδι προσπάθησε ο ίδιος να το κάνει με το συγκρότημά του και για οποιοδήποτε λόγο, αυτό δεν συνέβη. Το  ήξερε καλά ότι παίζαμε αυτό το τραγούδι για το μεγαλύτερο διάστημα εκείνο το καλοκαίρι. Ξέρεις τι, θυμάμαι την ημέρα που ο Neil και η μπάντα, συζητούσαμε στη Φλωρεντία, κατά την  προετοιμασία  του πρώτο σκέλους της περιοδείας που άρχιζε τον Ιούλιο. Και ο Neil είπε: «Ακούω συνέχεια το ‘A Day In The Life’. Δεν μπορώ να το βγάλω από το κεφάλι μου». Καθόμασταν σε ένα καναπέ σε ένα δωμάτιο του ξενοδοχείου και αρχίσαμε να ακούμε το ‘A Day In The Life’  και απλά τον κοίταξα και μου είπε ότι «Φίλε, πρέπει να αρπάξουμε την ευκαιρία να το κάνουμε αυτό. Πρέπει να δούμε αν θα μπορούσε αυτό το τραγούδι να παιχτεί». Και αρχίσαμε να δουλεύουμε πάνω σ’ αυτό, και ο  Paul  έμαθε ότι το κάναμε αυτό, ο ίδιος και ο Neil είναι φίλοι εξάλλου- και νομίζω ότι ο Paul ήρθε μόνο από περιέργεια να δει τον Neil  να παίζει αυτό το τραγούδι στο Hard Rock Carling  Festival  και αυτός πήδηξε πάνω στη σκηνή σ’αυτό το τραγούδι, λίγο πριν από φωνητικό μέρος του, το οποίο ήταν το μέρος του τραγουδιού που έγραψε. Ήμασταν στη σκηνή και 50.000 άνθρωποι τρελάθηκαν εντελώς, συμπεριλαμβανομένου του  Paul. Ο Paul εμφανίστηκε από το πουθενά κατά κάποιον τρόπο. Ήταν πολύ συναισθηματικό για αυτόν. Ήμασταν συγκλονισμένοι με τον πιο όμορφο τρόπο. Ήταν απλά μια γνήσια μουσική στιγμή. Ήταν ένα τόσο ξεχωριστό πράγμα.

 

Ποιο είναι το αγαπημένο σου album  από αυτά που κάνατε με τον Mark  Knopfler; Ήταν ένα εύκολο άτομο για να δουλέψεις μαζί του;

O  Mark  είναι πάντα πολύ άνετος. Έχει ολοκληρωτικά τον έλεγχο στο τι θέλει να κάνει. Είναι ένας μουσικός πολύ, πολύ  προσανατολισμένος στη λεπτομέρεια και πολύ ανεκτικός. Παίρνει όλη την ευθύνη και αυτό μπορεί να πάρει αρκετό χρόνο. Αυτή είναι μια χρονοβόρα διαδικασία όταν ηχογραφούμε μουσική ή κάνουμε πρόβες για να παίξουμε μουσική ζωντανά σε συναυλίες. Εγώ πραγματικά απολαμβάνω να ηχογραφώ με τον  Mark. Αυτό είναι το αγαπημένο μου κομμάτι της σχέσης μου με τον  Mark, το να βρίσκομαι στο  studio  μαζί του. Με ρώτησες ποιο  album, έτσι; Αγαπημένο άλμπουμ μου είναι το ‘Golden Heart’, μόνο και μόνο επειδή αυτή ήταν η πρώτη εμφάνιση του  Mark  ως  solo  καλλιτέχνης. Έχω κάνει επίσης κάποια άλλα  albums με τον  Mark, αλλά και ως σόλο καλλιτέχνης, αυτό ήταν το πρώτο του. Αυτό ήταν ένας πολύ ιδιαίτερος δίσκος. Έχω πολύ καλές αναμνήσεις απ ‘αυτό. Το ‘Sailing  To  Philadelphia’ ήταν επίσης αρκετά διασκεδαστικό να το κάνουμε, και ο δίσκος  ‘Shangri-La’, το οποίο και ηχογραφήσαμε  στο Μαλιμπού, ήταν ένας καλός δίσκος που κάναμε, πολύ διαφορετικός από τα άλλα  albums  που κάναμε. Και φυσικά ηχογραφώντας τα ντουέτα με την Emmylou Harris. Μου άρεσε  όταν το έκανα αυτό. Συνήθως κάνουμε ένα δίσκο, ενώ δουλεύουμε σ’έναν άλλο, καταλαβαίνεις τι εννοώ. Η ηχογράφηση ήταν αυστηρά στο να ηχογραφούμε ντουέτα. Είχε έρθει (η Emmylou Harris)  μαζί μας, ενώ εργαζόταν σε άλλα  projects.

 

Τι θυμάσαι περισσότερο από την περίοδο που ηχογραφούσες με τον Joe  Walsh;

(Γέλια) Αυτές ήταν παράξενες εποχές, φίλε! Αυτές ήταν πραγματικά αστείες στιγμές και υπάρχουν και πράγματα που δεν μπορώ να θυμηθώ, αλλά ναι, είχαμε ένα πολύ ευχάριστες στιγμές. Ξέρεις, το πράγμα που θυμάμαι περισσότερο από τον  Joe, όταν ηχογραφούσα και έκανα συναυλίες μαζί του, ήταν το πόσο φοβερός ρυθμικός κιθαρίστας είναι ζωντανά. Αυτός είναι ένας από τους σπουδαιότερους εν ζωή ρυθμικούς κιθαρίστες. Ξέρεις τι είναι αστείο: Κάθομαι τώρα μιλώντας σε σένα για τον  Joe, και έχω μια φωτογραφία στο τοίχο εδώ στο  studio μου, είναι μια φωτογραφία του Joe  και του Neil  που παίζουν μαζί σε μια συναυλία που κάναμε στο Κλίβελαντ πριν από πολλά χρόνια .Ήταν πραγματικά μια σπουδαία στιγμή που έπαιξα με αυτούς τους τύπους, είναι πραγματικά σπουδαίο. Ο  Joe  είναι εξαιρετικά αστείος, εξαιρετικά έξυπνος και  ένα εκπληκτικός  rock’n’roll  ρυθμικός κιθαρίστας.

 

Πώς ήταν να παίζεις με τον  Joe Bonamassa  στο ‘Dust Bowl’ album; Τον έχω δει ζωντανά  και είναι ο καλύτερος κιθαρίστας που έχω δει με τα μάτια μου!

Έχεις δει τον  Joe ζωντανά;!;! (σ.σ.: Δεκέμβριος 2009 στην Αθήνα). Έχει ηχογραφήσει μερικά από τα  albums  του στη Σαντορίνη! Στην πραγματικότητα κάναμε ένα κομμάτι ηχογραφώντας με τον  Joe, τον  Kevin  Shirley (παραγωγός του  Joe, των Iron Maiden  και των Journey), εδώ στο Nashville.Ήταν πάρα πολύ ωραία. Σ’ ένα από αυτά τα τραγούδια, ο  Vince  Gill  ήρθε και κάναμε κάποια πράγματα μαζί. Τον έχεις ακουστά; Και μετά κάναμε ένα ακόμα τραγούδι, δεν θυμάμαι τον τίτλο, αλλά αυτό ήταν επίσης διασκεδαστικό να το κάνουμε. Ξέρω τον  Joe  εδώ και πολύ, πολύ καιρό. Πριν από πολλά χρόνια.. Καλά, όχι και τόσο πολλά χρόνια, πίσω στα τέλη της δεκαετίας του ’90 όταν ο  Joe ξεκινούσε την καριέρα του, άνοιγε τις συναυλίες για τον  Peter  Frampton. Κάναμε μερικές περιοδείες και εκείνη την εποχή, έπαιζα με τον  Peter  Frampton. Έτσι, περιόδευσε μαζί μας αρκετά. Είναι ένας απίστευτος παίκτη.

 

Αισθανόσουν άνετα όταν ο Τζόναθαν Ντέμι  (σκηνοθέτης της «Σιωπής των Αμνών» μεταξύ άλλων)  γύριζε το ντοκιμαντέρ του σχετικά με τον  Neil  Young;

Αυτή ήταν ένα πολύ έντονο χρονικό διάστημα. Εκείνη την εποχή πολλά πράγματα συνέβαιναν με την υγεία του  Neil  και την ίδια εποχή πολλά πράγματα συνέβαιναν στη ζωή μου, με την οικογένειά μου. Αυτή ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα χρονική περίοδος. Σχετικά με μερικά πράγματα δεν θέλω να μιλήσω και δεν μπορώ να μιλήσω, είναι ιδιωτική υπόθεση. Εκείνη τη φορά ήμασταν έτοιμοι να κάνουμε μια συναυλία στο αμφιθέατρο Ryman  (σ.σ: στο  Nashville για το  DVD  “Heart  of  Gold”)  και ο  Jonathan  θα το μαγνητοσκοπούσε αυτό. Είχαμε μόλις ηχογραφήσει στο  Nashville  το  album  «Prairie  Wind»  και κατά τη διάρκεια των ηχογραφήσεων αυτών, ο  Neil  ανακάλυψε ότι είχε ένα ανεύρυσμα στον εγκέφαλο και γνωρίζεις πόσο σοβαρό είναι αυτό. Επέζησε, αλλά ήταν τότε πολύ έντονη εποχή. Όταν ηχογραφούσαμε το  album, ήξερε ότι 4 ημέρες μετά από κείνη τη μέρα που μιλήσαμε, έπρεπε να πάει στη Νέα Υόρκη για να ξεκινήσει να κάνει την θεραπεία. Δεν ήξερε πώς αυτό το πράγμα θα κατέληγε και θα επίσης εμείς ανησυχούσαμε πολύ για την υγεία του. Είχαμε πολύ ιδιωτικές, πολύ εμπιστευτικές συνομιλίες για την συγκεκριμένη κατάσταση και ήταν μια απίστευτα συναισθηματική κατάσταση. Ήταν μια πολύ συγκινητική στιγμή και η μουσική που κάναμε εκεί. Είναι ένας πολύ εύθραυστος δίσκος, πολύ προσωπικός. Και επίσης ο πατέρας του είχε, επίσης, πρόσφατα φύγει από τη ζωή, δεν θυμάμαι την ακριβή ημερομηνία, αλλά ήταν ένα τρομερό χρονικό διάστημα για το τι συνέβαινε εκείνη την εποχή σε πολλές εκφάνσεις: δημιουργικά, και προσωπικά, μιλώντας για την υγεία του και την υγεία της οικογένειάς του. Όταν ο  Jonathan  μου πήρε συνέντευξη, νομίζω ότι γυρίσαμε την σκηνή μέσα σ’ ένα αυτοκίνητο, ήταν ακριβώς στον μέσον όλων αυτών των πραγμάτων που συνέβαιναν τότε και θυμάμαι όταν μου έκανε όλες αυτές τις ερωτήσεις, αναρωτιόμουν «γιατί είμαστε μέσα σε ένα αυτοκίνητο; Γιατί δεν είμαστε στο νοσοκομείο;» Ήμουν εντελώς συγκλονισμένος από αυτό. Ο  Jonathan – τον γνωρίζω λίγο τον  Jonathan, τον γνώρισα όταν βρισκόταν γύρω μας σε κάποιες από τις άλλες συναυλίες που έχουμε δώσει. Έχει γυρίσει προφανώς περισσότερα πράγματα με τον  Neil  από τότε. Δεν μπορείτε να έχετε ένα καλύτερο πρόσωπο για να γυρίσεις ντοκιμαντέρ για έναν καλλιτέχνη από τον  Neil, και το συγκρότημα, αυτός είναι μέλος της μπάντας απ’όσο γνωρίζω. Είναι επίσημο μέλος, το ξέρεις; Είναι φίλος του  Neil  και πάνω απ’όλα είναι ο μεγαλύτερος θαυμαστής του  Neil. Σπουδαίος οπαδός! Σπουδαίος άνθρωπος!

 

Αισθάνθηκες σε οποιοδήποτε σημείο τρομοκρατημένος την πρώτη φορά που έπαιξες με τον  Willie  Nelson;

(Γέλια). Όχι, δεν φοβήθηκα καθόλου. Αλλά ήμουν πολύ αβέβαιος, πού ο  Willie  θα πήγαινε από μέτρο σε μέτρο στο τραγούδι. Για ένα  drummer  ο  Willie θα μπορούσε να είναι πολύ δύσκολος, διότι ο  Willie  αλλάζεις πολλές φορές άποψη, περίπου κάθε δύο-τρία χρόνια το πώς θα είναι οι ενορχήστρωση σε κάθε τραγούδι. Οπότε, φυσικά θα έπρεπε  να δίνει μια ιδιαίτερη προσοχή στην Willie, να αφήνω τον  Willie  να πάρει πάνω του την ευθύνη και να μην ανησυχώ για τίποτα. Είναι πολύ διασκεδαστικό το να παίζεις με τον Willie, είναι ένας θαυμάσιος τύπος.

 

chad3Πόσο «χώρος»  για πειραματισμό υπάρχει σήμερα στην  country μουσική;

Τώρα, αυτή είναι μια από τις καλύτερες περιόδους για τον πειραματισμό που είχαμε ποτέ στο  Nashville  εδώ και πολλά, πολλά, πολλά χρόνια. Νομίζω ότι είναι τρομερή εποχή για πειραματισμό αυτή που ζούμε στο  Nashville. Υπάρχει ένα πολύ συναρπαστικό πράγμα που συμβαίνει εδώ, δεν είναι εδώ ακόμα, αλλά θα συμβεί σίγουρα.

 

Ο Bernie Leadon από τους  Eagles  μου είπε ότι του ειπώθηκε από έναν γνωστό παραγωγό στο  Nashville  ότι «οι δισκογραφικές εταιρείες δεν θα δεχτούν καμμία ηχογράφηση που θα χρησιμοποιείται ο ‘Shuffle’ ρυθμός κάτι που ήταν πολύ δημοφιλής το ’60, αλλά τη δεκαετία του ’90 ήταν εκτός». Δεν μπορούσε να το πιστέψει αυτό. Είναι αλήθεια;

Ξέρεις, φίλε, δεν ξέρω.  Είναι δύσκολο να πιστέψω ότι οι άνθρωποι στις δισκογραφικές εταιρίες είναι τόσο κοντόφθαλμοι. Του είπαν αυτό το πράγμα; Του είπαν ότι  δισκογραφικές εταιρείες στο  Nashville  δεν θα υπογράψουν κανέναν που να παίζει παραδοσιακή  country μουσική. Αυτό είναι αυτό που εννοεί, έτσι; Αυτή τη στιγμή, η  country  μουσική βρίσκεται πραγματικά σε κρίση ταυτότητας. Ξέρεις τι είναι η   country  μουσική σήμερα, είναι μια  pop  συνταγή μουσικής και αν κάτι πουλάει, όλοι πρέπει να το αγοράσουν. Κάθε δισκογραφική εταιρία θέλει να έχει το ίδιο προϊόν με αυτό που πουλάει στην άλλη δισκογραφική εταιρεία. Καταλαβαίνω ότι οι δισκογραφικές εταιρείες ήταν πάντα έτσι. Αλλά δεν μπορώ να μιλήσω για τις δισκογραφικές εταιρείες τι θα έχουν ή δεν θα έχουν στον κατάλογό τους. Ξέρω ότι έχω παίξει σε δύο  projects  που ακούγονται πολύ παραδοσιακά, παρόμοια με τη δεκαετία του ’60 και ένας καλλιτέχνης ιδίως ανήκε στην  Universal, η μουσική του οποίου είναι πάρα πολύ κοντά στον συγκεκριμένο ήχο, και ξέρεις κάτι: ο δίσκος δεν έχει βγει ακόμα και δεν ξέρω πότε θα βγει.

 

Υπάρχει κάποις μουσικός που θα ήθελες να παίξεις μαζί του και δεν έχει συμβεί ακόμη; Οποιοσδήποτε: Ίσως με τον  Bob  Dylan  ή τον  Tom  Waits;

Να μην έχει συμβεί; Λοιπόν, θα ήθελα πολύ να ηχογραφήσω με τον Bob Dylan. Δεν ξέρω αν θα ήθελα να κάνω συναυλίες με τον  Bob  Dylan, αλλά σίγουρα θα ήθελα να ηχογραφήσω στο  studio  μαζί του. Για να δούμε .. Πολύ, πολύ καλή ερώτηση. Ξέρεις, ο πιο αγαπημένος μου μουσικός, ο πιο πολύ αγαπημένος μου απ’ όλους είναι ο  Keith  Richards  και έπαιξα με τον Keith  σε μια συναυλία στο αμφιθέατρο  Ryman  πριν οκτώ χρόνια. Ήταν τεράστιο όνειρο το να παίξω με τον  Keith. Θα ήθελα πραγματικά να το ξανακάνουμε αυτό.Θα ήθελα πραγματικά να κάνω ένα  album  για αυτόν. Αισθάνομαι πραγματικά περίπου το ίδιο και για τον  Mick  Jagger  επίσης ως   solo  καλλιτέχνης, θα ήθελα πολύ να κάνω ένα  project με τον  Mick. Είμαι ένας τεράστιος οπαδός των Rolling  Stones (γέλια).

 

Ποιοι είναι οι επιρροές σου ως  drummer; Δεν ξέρω.

Η μεγαλύτερη επιρροή για μένα είναι ο  Al  Jackson, ο  drummer της  Stax Records στο  Memphis  και το Memphis είναι η πατρίδα μου. Και το άτομο που ξεκίνησε την Stax Records, ο οποίος λέγεται Jim Stewart  και ο συνέταιρός του εκείνη την εποχή, ο Bobby Manuel, αυτοί οι δύο άνδρες ήταν πολύ χρήσιμοι στην εκπαίδευσή μου ως  studio  drummer. O Al  Jackson ήταν ο μέντοράς μου, ακόμα και όταν ο Al  ήταν μακριά τότε, είχε φύγει, ήταν ο μέντορας μου. Αυτός με τον οποίο άρχισα, αυτός που με επηρέασε στο να παίζω ζωντανά.

 

Για να είμαι ειλικρινής, σκεφτόμουν ότι ο Levon  Helm (The  Band), θα ήταν μια σημαντική επιρροή για σένα..

Ναι, ο  Levon είναι μια επιρροή, χωρίς αμφιβολία. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν πολλέςδιαφορετικές επιρροές. Υπάρχει ο  Al  Jackson, ο  Levon και φυσικά ο  Ringo  (The  Beatles)  και υπάρχουν και κάποιοι από πολύ παλιά, εννοώ τον  Buddy Rich, ήταν τεράστιος τύπος, ήταν τόσο συναρπαστικός να τον  παρακολουθήσεις να παίζει. Τον θυμάμαι να τον βλέπω  στην τηλεόραση, ως μικρό παιδί και τον αγάπησα. Και στη συνέχεια πιο σύγχρονοι τύποι, ξέρεις ποιος είναι ο  Bill  Bruford  (drummer των Yes, King  Crimson) ;

 

‘Εχω μιλήσει με τον Bill Bruford! Μου έδωσε μια συνέντευξη τον Ιούλιο του 2010.

Ο  Bill Bruford είναι ένας από τους μεγαλύτερους  drummer. Σπουδαίος  drummer!

 

Κατά τη διάρκεια των συνεντεύξεων που παίρνω, πολλοί μουσικοί μου λένε ότι θα ήθελαν να συνεργαστούν με τον Buddy Miller (τώρα παίζει με τον Robert Plant). Είναι τόσο καλός όσο λένε;

Ήμουν σε θέση να κάνω κάποιες ηχογραφήσεις με τον Buddy και ναι, είναι απίστευτος.

 

Ήταν ένα σοκ για σένα, ο θάνατος του Ben Keith (pedal steel  guitar player στη μπάντα του  Neil  Young); Ήταν ένας πραγματικά μεγάλος μουσικός!

Ήταν σαν ένα μέλος της οικογένειας μας. Αν κοιτάξειςτην ιστορία του Neil, μπορείς να δεις ότι είναι μια υπάρχει μια περιστροφική κίνηση των μελών της οικογένειας, είναι ένας κύκλος όπου οι άνθρωποι έρχονται και παρέρχονται, εντός και εκτός της δημιουργικής ζωής του Neil. Κανείς από αυτούς τους ανθρώπους ποτέ δεν φεύγει μακριά, είμαστε όλοι ενωμένοι σαν οικογένεια και είμαστε πολύ πολύ κοντά. Και ακόμα κι όταν δεν βλέπουμε ο ένας τον άλλο για μεγάλο χρονικό διάστημα, είμαστε όλοι πολύ κοντά ο ένας στον άλλο και αγαπάμε ο ένας τον άλλον και σεβόμαστε ο ένας τον άλλον. Όταν ο  Ben έφυγε ήταν μια τεράστια απώλεια για όλους μας. Ήταν τόσο σημαντικός για τον  Neil, πράγματι. Ήταν πολύ σημαντικός για τη μουσική του Neil. Ήτανένα απότα πιο γλυκά άτομα που έχωγνωρίσει ποτέ. Ήταν ένας σπουδαίος άντρας.

 

Έχετε έρθει ποτέ στην Ελλάδα;

Θα ήθελα πολύ να πάει εκεί. Δυστυχώς, ήμουν έτοιμος να παίξω εκεί δύο φορές: μία φορά με τον  Neil  και την άλλη φορά, πριν από μερικά χρόνια με τον  Mark  Knopfler, αλλά και οι δύο συναυλίες ακυρώθηκαν. Έτσι, θα ήθελα πολύ να παίξω εκεί, ζείτε σε ένα τόσο ιστορικό τόπο και είναι λυπηρό που τώρα είστε στις ειδήσεις. Ξέρω ότι ο Ελληνικός λαός δεν είναι τόσο κακός όσο παρακολουθούμε στην τηλεόραση.

 

Ο  Ελληνικός λαός δεν είναι, αλλά οι Έλληνες πολιτικοί είναι.

Τότε, γιατί δεν τους στέλνετε στο διάολο αυτούς τους πολιτικούς;

 

Αυτή τη στιγμή, κάνουν τα πάντα για να μην κάνουν εκλογές!

 

Ένα μεγάλο  «ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ» στον  Chad Cromwell.

 

Loading...
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry