Είχαμε τη τύχη και τη μεγάλη τιμή να μιλήσουμε με το Tom Gabriel Fischer.

Ο Tom Gabriel Fischer, εξίσου γνωστός και ως «Warrior», ένα όνομα που υποστηρίζει πολύ καλά σε όλη του τη μουσική καριέρα, ξαναγεννήθηκε για τρίτη φορά από τις στάχτες του, αυτή τη φορά με τους Triptykon. Είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε μαζί του, σε ένα διάλειμμα από τις ζωντανές εμφανίσεις του, και δε δίστασε να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις μας για το παρελθόν, το παρόν, και το μέλλον, πάντα με φιλικό τονο.

 

Τι ετοιμάζεις τώρα με τους Triptykon; Πότε μπορούμε να περιμένουμε νέο υλικό και περιοδεία;
Δουλεύουμε σε νέο υλικό και περιοδεύουμε ακόμα για το πρώτο άλμπουμ εδώ κι 1,5 χρόνο, ενώ όλο αυτό το διάστημα δουλεύουμε ταυτόχρονα πάνω στο νέο άλμπουμ μαζί με τους υπόλοιπους από το συγκρότημα. Ελπίζουμε να μπούμε στο στούντιο πριν τελειώσει η χρονιά και να τελειώσουμε το άλμπουμ φέτος. Είναι σίγουρο ότι δε θα καταφέρουμε να κυκλοφορήσει φέτος και πιθανότατα δε θα βγει μέχρι του χρόνου το Φεβρουάριο. Υπάρχει επίσης ένας αριθμός από άλλα πρότζεκτ πάνω στα οποία δουλεύουμε. Δουλεύουμε πάνω σε ένα συναυλιακό φιλμ που θα είναι πολύ ξεχωριστό, δε θα είναι απλώς ένα live DVD. Δουλεύουμε επίσης πάνω σε άλλα πράγματα. Δουλεύω πάνω σε 3 βιβλία. Συμβαίνουν πολλά πράγματα και σε όλη τη διάρκεια του 2012 θα παίζουμε συναυλίες επίσης.

 

Τι φιλοδοξίες έχεις για τους Triptykon; Είσαι ευχαριστημένος από το στάτους του συγκροτήματος;
Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στους Triptykon. Δε ξέρω αν θα με πιστέψουν αλλά στη πραγματικότητα δεν έκανα το συγκρότημα για επιτυχία ή κάτι τέτοιο. Είμαι απόλυτα παθιασμένος με τη μουσική, η μουσική είναι η ζωή μου. Όταν έχασα τους Celtic Frost, ήταν προσωπικά μια πολύ δύσκολη στιγμή για μένα, δε μπορούσα να φανταστώ να είμαι χωρίς το συγκρότημα. Δε μπορούσα να φανταστώ να μη συνεχίσω τη μουσική μου δουλειά, ήθελα να αναπτύξω το υλικό που είχα ξεκινήσει με τους Celtic Frost. Έτσι, σχημάτισα τους Triptykon απλώς για να φτιάχνω μουσική και δεν είχα απολύτως καμιά αντίληψη για το αν οι Triptykon θα ήταν επιτυχημένοι ή πού θα έβγαζε. Το ότι έχουμε κάνει τόση επιτυχία είναι μια έκπληξη και μια τεράστια τιμή, είναι πολύ κολακευτικό. Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό.

 

Δεδομένων των δυσκολιών που αντιμετώπιζες πάντα στο να βρίσκεις μέλη για το κάθε συγκρότημα  και να τα πηγαίνετε καλά, τώρα στους Triptykon έχεις βρει επιτέλους το lineup  που σου ταιριάζει;

Μια πολύ δύσκολη ερώτηση. Φυσικά πάντα ελπίζεις ότι θα βρεις τον ιδανικό συνδυασμό ανθρώπων όταν φτιάχνεις ένα συγκρότημα. Το ελπίζαμε αυτό στους Celtic Frost επίσης, ειδικά όταν επανενώσαμε το συγκρότημα τη δεκαετία του 2000, πραγματικά έλπιζα ότι το συγκρότημα θα έμενε μαζί για πάρα πολύ καιρό. Ο ντράμερ που προσθέσαμε δεν ήταν επιλογή μου, ήταν επιλογή του Martin Eric Ain, και όπως εξελίχτηκε, ο ντράμερ ήταν η αιτία που τα συγκρότημα κατέρρευσε.  Έτσι, ήμουν πάρα πολύ προσεκτικός όταν έκανα τους Triptykon, ήθελα να διαβεβαιώσω ότι δε θα ήταν απλά ένα συγκρότημα από μουσικούς, ένα συγκρότημα από εγωιστές, ήθελα να διαβεβαιώσω ότι θα ήταν ένα συγκρότημα από φίλους, είναι σχεδόν κάτι σαν υποκατάστατο οικογένειας. Ήθελα να μπορώ να συγκεντρωθώ αποκλειστικά στη μουσική και να μη ξοδεύω όλη μου την ενέργεια σε εγωισμούς από συγκεκριμένα μέλη. Οπότε στους Triptykon είμαι τυχερός που παίζω μαζί με φίλους, δύο από τα μέλη των Triptykon είναι φίλοι μου για πολλά χρόνια, το μόνο άτομο που είναι νέο είναι ο Norman, ο ντράμερ, έτσι, για την ώρα είμαι πολύ χαρούμενος και ελπίζω ότι θα συνεχίσουμε έτσι για πολύ καιρό.

 

Όταν σχηματίστηκαν οι Triptykon, ο Reed St. Mark ήταν ο αρχικός ντράμερ. Γιατί αντικαταστάθηκε και είναι σε θέση σήμερα να παίξει ντραμς;
Ήθελα για πολύ καιρό να παίξω ξανά μαζί του, ήμασταν φίλοι τη δεκαετία του 80 και ηχογραφήσαμε κάποιο από το πιο σημαντικό υλικό των Celtic Frost μαζί. Δυστυχώς, προσπαθήσαμε να παίξουμε μαζί στους Triptykon, αλλά απλώς δεν ήταν ικανός να παίξει το υλικό που είχαμε γράψει. Είναι ένα πολύ προσωπικό θέμα και κατά κάποιο τρόπο νιώθω ότι δεν είναι δουλειά μου να το ανακοινώσω δημόσια. Ας πούμε απλώς ότι έζησε μια πλούσια ζωή και δε πρόσεχε πάντα το σώμα του και την υγεία του, και όταν παίξαμε μαζί στην αρχή των Triptykon είδα ότι του έχει αφήσει κάποια ζημιά και δε μπορούσε να παίξει ντραμς όπως έπαιζε παλιά. Παίξαμε μαζί μόνο για 4 μέρες και είπε ότι δε μπορεί να το κάνει, έτσι ήταν μόνο για πολύ λίγο χρονικό διάστημα στην αρχή των Triptykon.

 

Νιώθεις ότι οι οπαδοί των Celtic Frost ακολουθούν τους Triptykon ή ένιωσες ότι έπρεπε να κερδίσεις νέους οπαδούς από την αρχή;
Πιστεύω ότι στην αρχή πολλοί οπαδοί ήταν πολύ σκεπτικοί επειδή οι Celtic Frost ήταν πάντα ο Martin Eric Ain κι εγώ, και πιστεύω ότι πολλοί οπαδοί ήθελαν να δουν αν μπορούσα να τα καταφέρω μόνος μου, και τι ήχο θα είχε το συγκρότημα, και καταλαβαίνω απόλυτα, κι εγώ το ίδιο πράγμα ήθελα να δω, δεν ήμουν σίγουρος αν μπορούσα να τα καταφέρω μόνος μου. Αλλά καθώς περιοδεύουμε τώρα εδώ κι 1,5 χρόνο σε όλο τον κόσμο, είμαι πολύ χαρούμενος που βλέπω ότι έχουμε στο πλευρό μας τους περισσότερους οπαδούς των Celtic Frost και ότι έχουμε κερδίσει επίσης πολλούς νέους οπαδούς , υπάρχουν πολλοί νέοι άνθρωποι στις συναυλίες μας. Μόλις ολοκληρώσαμε μια περιοδεία στην Αγγλία και μείναμε έκπληκτοι με το πόσοι έφηβοι ήταν στις συναυλίες, που δε θα μπορούσαν να είναι εκεί όταν υπήρχαν οι Celtic Frost. Έτσι, πιστεύω ότι έχουμε τη πλειοψηφία των οπαδών των Celtic Frost και πολλούς νέους οπαδούς επίσης, και πάλι είναι τεράστια τιμή, είναι κάτι που δε μπορείς να προγραμματίσεις.

 

Έρχεσαι ποτέ σε επαφή με το Martin ή αυτό το κεφάλαιο έκλεισε μαζί με τους Celtic Frost;
Ο Martin κι εγώ ζούμε πολύ διαφορετικές ζωές, απλώς επειδή εγώ είμαι σε ένα συγκρότημα κι εκείνος έχει εστιατόρια και μπαρ και κλαμπ, είναι σε μια τελείως διαφορετική σκηνή, δεν είναι μουσικός, είναι επιχειρηματίας. Μιλάμε πολύ σπάνια, δεν υπάρχει καυγάς ή κάτι τέτοιο μεταξύ μας, απλά ζούμε διαφορετικές ζωές κι αυτό που μας ένωνε ήταν ότι ήμασταν μέλη των Celtic Frost και αφού οι Celtic Frost δεν υπήρχαν πια δεν είχαμε μια κοινή βάση.


Κάτι που οι οπαδοί των Celtic Frost ακόμα δε μπορούν να καταλάβουν είναι γιατί η διάλυση του συγκροτήματος εξαρτήθηκε από ένα μη μακροχρόνιο μέλος. Γιατί δε τον άφησες απλώς απέξω αλλά αντίθετα αποφάσισες να φύγεις ο ίδιος; Τι πραγματικά άλλαξε;
Αυτό είχα προτείνει στο Martin. Είπα στο Martin ότι πρέπει να πάρουμε ένα καινούριο ντράμερ, του έκανα κάποιες προτάσεις, πρότεινα 3 ντράμερ που θα μπορούσαμε να προσεγγίσουμε, και ο Martin απλώς δεν ήθελε να κάνουμε αλλαγές στο lineup, είπε όχι, θα κρατήσουμε το ντράμερ στο συγκρότημα, οπότε η μόνη μου επιλογή ήταν να φύγω. Δεν υπήρχε περίπτωση να συνεχίσω να παίζω στους Celtic Frost, στο ίδιο μου το συγκρότημα, με ένα άτομο που συνεχώς μου έλεγε ψέματα κι έστηνε ίντριγκες απέναντι μου και υπονόμευε το συγκρότημα και τη δουλειά μου, έτσι ήταν ή αυτός ή εγώ, και αφού στους Celtic Frost δεν ήμουν δικτάτορας, όλες τις αποφάσεις για τους Celtic Frost τις παίρναμε μαζί με το Martin Eric Ain κι εφόσον ο Martin διαφωνούσε μαζί μου έπρεπε να φύγω από το συγκρότημα μου. Είναι οπωσδήποτε το τελευταίο πράγμα που ήθελα να κάνω αλλά δεν υπήρχε άλλη επιλογή, έπρεπε να το κάνω.

 

Ναι, ούτε εμείς το θέλαμε αυτό.
Ξαναέφτιαξα τους Celtic Frost τη δεκαετία του 2000, πίστευα ότι το “Monotheist”, το άλμπουμ με το οποίο επιστρέψαμε, ήταν μόνο το πρώτο από πολλά άλμπουμ, ήμουν πολύ χαρούμενος με τη μουσική κατεύθυνση που είχαν πάρει οι Celtic Frost και ήθελα να το συνεχίσω για πολύ καιρό. Το να αφήσω τους Celtic Frost ήταν το πιο δύσκολο πράγμα που έπρεπε να κάνει σε όλη μου τη καριέρα των 30 χρόνων στη μουσική βιομηχανία. Οι Celtic Frost ήταν τα πάντα για μένα, αυτό το συγκρότημα ήταν η ζωή μου και το να αφήσω το ίδιο μου το συγκρότημα ήταν απίστευτα δύσκολο, κι έδειξε πόσο σοβαρές ήταν οι τριβές στο συγκρότημα.

 

Πως νιώθεις όταν βλέπεις ανθρώπους να φοράνε ακόμα μπλουζάκια των Hellhammer και να ακούνε τη μουσική των Hellhammer, 28 χρόνια μετά τη διάλυση του συγκροτήματος;
Είναι τεράστια τίμη. Είμαι πολύ περήφανος για το τι είχαν κάνει οι Hellhammer. Ήταν δύσκολο για κάποια χρόνια της ζωής μου εξαιτίας κάποιων καταστάσεων της νεότητας μου που είχαν συνδεθεί με τους Hellhammer, αλλά η μουσική των Hellhammer και η κληρονομιά των Hellhammer έκαναν εφικτό για μένα να ζήσω τη ζωή που κάνω, να γίνω μουσικός και να περιοδεύσω σε όλο τον κόσμο και να ηχογραφήσω άλπουμ, κάτι που ήταν το όνειρο μου όταν ήμουν έφηβος. Οπότε είμαι πολύ χαρούμενος, περήφανος και κολακευμένος που άνθρωποι ακόμα ακούνε Hellhammer μετά από τόσο καιρό. Ποτέ δε το περιμέναμε αυτό όταν ήμασταν στους Hellhammer, ήταν μια δύσκολη περίοδος για όλους μας και ποτέ δε σκεφτήκαμε ότι το συγκρότημα θα γινόταν διάσημο κάποια μέρα και το ότι έγινε τελικά ήταν πολύ μεγάλο πράγμα για όλους μας.


Υπήρξαν πολλές φορές που τα άλμπουμ που κυκλοφόρησες δέχτηκαν μηδενιστικές κριτικές, όπως στο “Into the Pandemonium” για παράδειγμα, ενώ τώρα θεωρούνται κλασικά άλμπουμ. Πως ένιωσες για αυτό τότε και πως νιώθεις τώρα;
Το “Into the Pandemonium” είναι ένα καλό παράδειγμα, έξω από το συγκρότημα δεν άρεσε σε κανέναν εκείνη την εποχή, η δισκογραφική εταιρεία μας έκανε δικαστήριο για να προσπαθήσει να σταματήσει το άλμπουμ, μισούσαν το άλμπουμ, ήθελαν να ηχογραφήσουμε ένα διαφορετικό άλμπουμ και πολλές από τις κριτικές ήταν πολύ επικριτικές ή τουλάχιστον ξαφνιασμένες με το άλμπουμ. Στη πορεία, το συγκεκριμένο άλμπουμ έγινε το άλμπουμ που μας εκτόξευσε κι έκανε τους Celtic Frost αυτό που είναι. Μετά από μισό χρόνο που είχε κυκλοφορήσει άρχισε να πουλάει αρκετά καλά και οι άνθρωποι άρχισαν να το κατανοούν αλλά τους πήρε κάποιο διάστημα. Αλλά οι Celtic Frost δεν ήταν ποτέ ένα εύκολο συγκρότημα, κανένα από τα συγκροτήματα των οποίων αποτέλεσα μέρος ήταν ποτέ εύκολα, ούτε οι Hellhammer ούτε οι Triptykon, κι έμαθα να είμαι πολύ υπομονετικός, κάνω τα άλμπουμ που πιστεύω ότι χρειάζομαι να κάνω και δε μπορώ να κάνω άλλη μουσική, παίζω πολύ ειλικρινή μουσική, παίζω τη μουσική που είναι μέσα μου, έτσι δε μπορώ να κάνω διαφορετικά, κάνω τα άλμπουμ που χρειάζομαι να κάνω κι όταν βγαίνουν κάποιες φορές οι άνθρωποι χρειάζονται αρκετό καιρό για να τα καταλάβουν, αλλά έχω αυτή την υπομονή, κάνω αυτό που χρειάζομαι να κάνω.

 

Όλες οι δυσκολίες που αντιμετώπισες καθώς μεγάλωνες διαμόρφωσαν την άποψη σου για τη ζωή και τους ανθρώπους; Σε διέψευσαν σε κάποια φάση ή συνέχισαν να διαψεύδουν τους εαυτούς τους, όπως αντικατοπτρίζεται στους στίχους σου;
Νομίζω είναι και τα 2, η ζωή, η δικιά μου τουλάχιστον, είναι να παίρνεις και να δίνεις, κι εγώ έχω κάνει πολλά λάθη στη ζωή μου κι έχω διαψευστεί πολλές φορές. Όπως είπα στην αρχή, το ότι έιμαι σε ένα συγκρότημα δε με κάνει διαφορετικό, είμαι άνθρωπος και κάποιες φορές ο έξω κόσμος έχει δίκιο, κάποιες φορές εγώ έχω δίκιο, κάποιες φορές εγώ έχω λάθος, κάποιες φορές εκείνοι. Η ζωή μου έχει υπάρξει μερικά δραστικά σκαμπανεβάσματα και νομίζω ότι είναι εντάξει, αυτό με έχει κάνει αυτόν που είμαι, μου έδωσε πολλές εμπειρίες ζωής και με έχει κάνει ικανό να γράψω πολύ σκοτεινή, πολύ βαριά μουσική, και αν η ζωή μου ήταν πάντα πολύ εύκολη και ήμουν πάντα σε συμφωνία με τον υπόλοιπο κόσμο, δε νομίζω η μουσική μου να είχε γίνει αυτή που είναι. Πιστεύω ότι είναι απόλυτα σωστό να είσαι κάποιες φορές κατά της κοινωνίας. Το άλλο που με έκανε να είμαι όπως είμαι είναι ότι η νεότητα μου υπήρξε πολύ δύσκολη και υπήρξα απόκληρος όταν μεγάλωσα, και για αυτό σχημάτισα τους Hellhammer, για να δημιουργήσω το δικό μου κόσμο και να είμαι με τους φίλους μου και να δικαιολογήσω το σύμπαν μου και να μην εχω να κάνω με το σύμπαν των ανθρώπων που μισούσα τόσο.

 

Για να παραφράσω τη περίφημη φράση, συμφωνείς ότι “Only Music is Real”;
Ναι, η μουσική είναι η ζωή μου και πιστεύω ότι η μουσική έχει σώσει τη ζωή μου πολλές φορές. Αυτό ακούγεται πολύ βαθύ και δε θέλω να ακουστώ κλαψιάρης ή κάτι τέτοιο. Είναι απλώς η πραγματικότητα, η ζωή μου έχει υπάρξει πολλά σκαμπανεβάσματα και μερικές φορές πέρασα πολύ σκοτεινές, πολύ δύσκολες περιόδους στη ζωή μου και φυσικά η μουσική μου έδωσε τη δύναμη να είμαι ακόμα εδώ, να επιβιώσω όλα αυτά με κάποιο τρόπο. Η μουσική είναι η ζωή μου, το πάθος μου, χωρίς τη μουσική πιθανότατα θα τρελαινόμουν. Οι φίλοι μου, αυτοί που είναι στη ζωή μου, τους έχω συναντήσει όλους μέσω της μουσικής. Χωρίς τη μουσική δε θα ήμουν τίποτα.

 

Τι μουσική ακούς και υπάρχει κάποιο συγκρότημα που ακούς που δε θα περίμενε κανείς;
Υπάρχουν τόνοι μουσικής που κανείς δε θα περίμενε ότι ακούω. Αγαπώ τη μουσική, είμαι πολύ παθιασμένος με τη μουσική, οπότε δε περιορίζω τον εαυτό μου μόνο στο heavy metal, αν και η ζωή μου είναι η αγάπη για το heavy metal. Αλλά ακούω και πολλά άλλα είδη επίσης, ακούω κλασική, funk, jazz, blues, progressive, ακόμα και pop, εφόσον είναι καλή μουσική, εφόσον είναι ειλικρινής μουσική. Δε μου αρέσει η βιομηχανοποιημένη μουσική, η μουσική των chart, αλλά αν πιστέυω ότι ένα συγκρότημα είναι στη πραγματικότητα ειλικρινές και ότι νιώθουν το πάθος, ότι νιώθουν τη μουσική, τότε δε με νοιάζει τι παίζουν, αν νιώθουν τη φλόγα τότε η φλόγα με αγγίζει.

 

Θυμάσαι τη πρώτη φορά που σε ταρακούνησε ένα μουσικό κομμάτι ώστε να ασχοληθείς περαιτέρω με τη μουσική;
Πολύ καλά. Ήταν ένα hard rock άλμπουμ τη δεκαετία του 70 όταν ήμουν ένας πολύ νεαρός έφηβος και υπήρξε μια τέτοια εμπειρία όταν 2 χρόνια αργότερα άκουσα για πρώτη φορά το “Vol.4” των Black Sabbath, αυτό το άλμπουμ μου άλλαξε τη ζωή. Όταν άκουσα το “Vol.4” εκείνη την εποχή, δεν υπήρχε extreme metal, και το “Vol.4” ήταν ό,τι πιο σκοτεινό,πιο βαρύ είχα ακούσει στη ζωή μου και δεν ηχούσε σα κανένα άλλο συγκρότημα που είχα ακούσει, εθίστηκα στο άλμπουμ, το άκουγα συνέχεια όλη την ημέρα, έμαθα να παίζω κιθάρα από αυτό το άλμπουμ. Αυτό το άλμπουμ άλλαξε τη ζωή μου τόσο βαθιά και είναι ακόμα το αγαπημένο μου άλμπουμ των Black Sabbath, όλα αυτά τα χρόνια μετά, το ακούω ακόμα συνέχεια, το έχω στο mp3 μου, το ακούω όταν είμαι σε περιοδεία και ούτω καθεξής.

 

Ξεχωρίζεις κανένα από τα άλμπουμ που έχεις κάνει;
Αυτή είναι μια πολύ δύσκολη ερώτηση, εφόσον είμαι στη σκηνή για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, υπάρχει ένας αρκετός αριθμός από άλμπουμ, και περισσότερα από ένα άλμπουμ είναι σημαντικά για μένα. Φυσικά, το “Morbid Tales” από τους Celtic Frost ή το “To Mega Therion” από τους Celtic Frost είναι πολύ σημαντικά για μένα. Το “Into the Pandemonium” που ήταν τόσο πειραματικό είχε επίσης βαθιά επιρροή πάνω μου. Τα δύο άλλα άλμπουμ που είναι πραγματικά σημαντικά για μένα είναι φυσικά το τελευταίο άλμπουμ των Celtic Frost, το “Monotheist”, και το πρώτο άλμπουμ των Triptykon, πιστεύω ότι μερική από τη πιο σημαντική δουλειά μου είναι μέσα σε αυτά τα 2 άλμπουμ.


Πρέπει να περιμένουμε μουσικό πειραματισμό από τους Triptykon στο μέλλον προς κάποια κατεύθυνση; Θα έκανες ξανά κάτι κλασικό όπως στο “Into the Pandemonium”;
Ναι, δουλεύουμε πάνω σε κάτι τέτοιο, Πρέπει να καταλάβεις, ο μουσικός πειραματισμός στις μέρες μας, υπάρχουν τόσα συγκροτήματα και το heavy metal δεν είναι πλέον καινούρια μουσική, υπάρχει εδώ και σαράντα χρόνια, οπότε ό,τι κάνεις σήμερα πιθανότατα να το έχει κάνει κάποιος πριν από σένα. Είναι πολύ πιο δύσκολο από ό,τι ήταν τη δεκαετία του 80, όταν ξεκίνησαν οι Celtic Frost, να κάνεις κάτι πραγματικά πειραματικό, κάτι πραγματικά νέο. Αν κάνουμε κάτι με κλασική μουσική, το έχουν κάνει πολλά συγκροτήματα πριν από μας, όπως το έκαναν και οι Celtic Frost τη δεκαετία του 80, πιθανότατα πριν από τα περισσότερα συγκροτήματα. Οπότε ναι, θα κάνουμε κάτι τέτοιο αλλά δε θα είναι τόσο πρωτοπόρο όσο ήταν κάποτε. Επίσης έχω κάνει μερικούς δραστικούς πειραματισμούς όταν ήμουν νεότερος και είμαι σε μια διαφορετική θέση στη ζωή μου τώρα, είμαι απλώς χαρούμενος με το να παίζω καλή μουσική, δε νιώθω πλέον ότι χρειάζομαι να πειραματιστώ σε κάθε άλμπουμ. Αυτή τη στιγμή με ελκύει πιο πολύ το σκοτεινό και το βαρύ και δε χρειάζομαι να πειραματιστώ τόσο πολύ, πιστεύω πως ίσως τα νεότερα συγκροτήματα πρέπει να το αναλάβουν αυτό, όπως έκανα κι εγώ όταν ήμουν νεότερος. Με τους Triptykon θα πειραματιστώ μάλλον λιγότερο και απλώς θα παίξω πολύ βαριά, πολύ σκοτεινή μουσική υψηλής ποιότητας.

 

Λαμβάνεις τίποτα πλέον από το brand name των Celtic Frost;
Έχω δώσει όλα τα δικαιώματα μου στο Martin στο τελικό δράμα των Celtic Frost γιατί δεν ήθελα τίποτα να έχω να κάνω με αυτό πια. Διαφώνησα απόλυτα με κάποιες από τις επιχειρηματικές συμφωνίες που είχαν κάνει., διαφώνησα απόλυτα με κάποιες από τις αποφάσεις και τις επιχειρηματικές πρακτικές που χρησιμοποιούσαν και σε όλη τη διάρκεια των επιχειρηματικών συναντήσεων που είχαμε ως συγκρότημα μειονεκτούσα αφού ήμασταν 3 άνθρωποι και δε μπορούσα να αλλάξω τίποτα οπότε απογοητεύτηκα και θύμωσα τόσο πολύ που αποφάσισα ότι δεν θέλω τίποτα να έχω να κάνω με αυτό πια και τους έδωσα όλα τα δικαιώματα των Celtic Frost και τους είπα αφού τα ξέρετε όλα καλύτερα από μένα κάντε το. Δεν έχω πλέον κέρδη ή κάτι τέτοιο από τους Celtic Frost, οι Celtic Frost είναι το μουσικό μου παρελθόν, όχι το οικονομικό μου, επιχειρηματικό παρελθόν. Ξεκίνησα μια τελείως νέα ζωή με τους Triptykon. Είναι ατυχές, αλλά για μένα ήταν ο μόνος τρόπος να το κάνω γιατί απλώς δε μπορούσα να αντιμετωπίζω τα ψέματα και όλες αυτές τις καταστάσεις πια.


Είσαι ένας από τους ελάχιστους καλλιτέχνες που υποστηρίζουν ό,τι κάνουν όποιο και αν είναι το κόστος ή η αντίδραση. Πόσο δύσκολο είναι αυτό;
Μερικές φορές είναι πάρα πολύ δύσκολο. Είμαι άνθρωπος, χρειάζομαι να ζήσω, να πληρώσω τους λογαριασμούς μου και ζω σε μια χώρα που είναι πολύ ακριβή, την Ελβετία, οπότε το κάνει πολύ δύσκολο. Από την άλλη όταν έδωσα όλα μου τα δικαιώματα των Celtic Frost στα άλλα μέλη των Celtic Frost αυτό με έκανε πιο ελεύθερο, μου επέτρεψε επιτέλους να επικεντρωθώ στο μέλλον και να μην είμαι πάντα ανάμεσα σε αρνητικότητα, ψέματα και ίντριγκες, έπρεπε να το κάνω. Δε μετανιώνω για τις αποφάσεις μου, παίρνω τις αποφάσεις μου αφού έχω σκεφτεί προσεκτικά. Μερικές φορές η ζωή μου είναι δύσκολη εξαιτίας αυτών των αποφάσεων αλλά εγώ τις παίρνω, οπότε εγώ είμαι υπεύθυνος για αυτό, δε παραπονιέμαι καθόλου.

 

Λοιπόν, σε περιμένουμε και πάλι στην Ελλάδα.
Θα ήθελα πάρα πολύ να έρθω ξανά εκεί. Οι συναυλίες που παίξαμε εκεί με τους Celtic Frost και με τους Triptykon επίσης, είναι μέσα στις καλύτερες που έχω παίξει στη ζωή μου και δε το λέω επειδή κάνεις εσύ τη συνέντευξη. Αυτές οι συναυλίες ήταν πάντα πολύ ξεχωριστές και ήταν μεγάλη τιμή να έρθουμε εκεί. Δε το είχαμε κάνει, δε μπορούσαμε να το κάνουμε τη δεκαετία του 80 και όταν επιστρέψαμε και μας κάλεσαν στην Ελλάδα, ήταν μεγάλη τιμή και θα ήθελα οπωσδήποτε να επιστρέψω, έχω μιλήσει με τους διοργανωτές και όποια στιγμή με θέλουν θα επιστρέψω.


Θα ήθελα να ευχαριστήσω το Tom Gabriel Fischer για το χρόνο του.

Σοφία Γεωργιάδου


Μπορείτε να μάθετε τα τελευταία νέα και τις ζωντανές εμφανίσεις των Triptykon εδώ: http://triptykon.net/

loading...
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ